متین

چرا از متین خرید کنیم؟

با گسترش تنوع کالاهای الکترونیکی و گجت های بازار، همواره این پرسش کلیدی مطرح است که از چه کسی خرید کنیم و چرا از آن برند خاص خرید کنیم. در این صفحه وجه تمایز داده پرداز رایانه متین را با سایر رقبا بررسی می‌کنیم و به این پرسش پاسخ می‌دهیم.

پیشینه‌ی خوب

عملکرد مطلوب و انعطاف پذیر متین در سال‌های گذشته، این شرکت را به عنوان یکی از پیشروان بازار موبایل و کامپیوتر کشور مطرح کرده است. شرکت متین علاوه بر عضویت رسمی و فعال در اتحادیه فناوران رایانه، موفق به دریافت گواهینامهISO 9001 در مدیریت کیفیت و ISO 10002 در رسیدگی به شکایت مشتریان از شرکت TUV NORD آلمان گردیده است.

متین

این نمایانگر تلاش این شرکت برای خدمت رسانی به مشتریان در چارچوب‌های قانونی و حتی فراتر از استانداردهای جاری بوده است.

محبوبیت بین المللی متین

شرکت داده پرداز رایانه متین نماینده انحصاری برندهای کیو سی وای (QCY)، ریمکس (REMAX) و هایلو (HAYLOU) و مالک برند کینگ استار (KINGSTAR)، سیبراتون (SIBRATON) و لونارک (LONARK) در ایران است. همچنین اولین و قدیمی‌ترین گارانتی معتبر لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل در کشور را دارد که بیش از پانزده دفتر فعال و حرفه‌ای در بزرگترین شهرهای ایران دارد؛ که همین موضوع باعث می‌شود در نظر شبکه فروش و مشتریان، شامل تاجران، بنکداران و مصرف کنندگان این کالاها، معتبرترین شرکت در این حوزه باشد.

متین

صداقت در تولید و ارائه کالا

درج کشور تولید کننده محصولات، بر روی بسته بندی کالاهای متین نشان از صداقت برند متین در ارائه کالاهای خود دارد. همچنین باعث اعتماد هرچه بیشتر مصرف کنندگان کالاهای تحت پوشش گارانتی متین شده است.

متین

با افتخار ساخت ایران

شرکت متین بخشی از محصولات سبد کالایی خود را مانند ماوس، کی‌بورد و کابل های شارژ در ایران تولید می‌کند و در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهد تا مشتریان بتوانند تجربه منحصربه‌فردی از کالایی ایرانی با کیفیت و همچنین ارائه خدمات خدمات پس از فروش صادقانه دریافت کنند.

متین

برنامه های توسعه شرکت متین

شرکت متین با توجه به استقبال مصرف کنندگان و نمایندگان فروش خود از کالاهای با پوشش گارانتی متین تصمیم بر افزایش سطح کیفیت خدمات و توسعه تنوع سبد کالایی خود کرده است.

خدمات پس از فروش و گارانتی متین

مهمترین ویژگی داده پرداز رایانه متین پوشش حداکثری دفاتر خدمات پس از فروش در کشور می‌باشد که در 15 استان کشور دارای دفاتر خدمات پس از فروش اختصاصی می‌باشد. (متین مالک تمام دفاتر گارانتی خود می‌باشد و پرسنل دفاتر گارانتی به صورت مستقیم از طرف شرکت آموزش دیده‌اند. این آموزش‌ها به صورت دوره‌ای تکرار و بروزرسانی می‌گردد.) لازم به ذکر است که در آینده نزدیک تعداد دفاتر به 18 دفتر خدمات خواهد رسید و سپس در سراسر کشور آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می‌باشیم.

متین

افتخارات و جوایز

دیگر افتخار شرکت متین جوایز داخلی و بین المللی متین می‌باشد که نشان از اعتبار شرکت داده پرداز رایانه متین در خارج از کشور و داخل ایران می‌باشد. (با مراجعه به صفحه افتخارات متین از جزئیات آن مطلع شوید)

از جمله شرکت متین توانسته است پوشش و تامین 80% از محصولات و تجهیزات الکترونیکی سازمان‌های خصوصی و دولتی کشور با گارانتی متین انجام دهد.

در آخر مهم‌ترین علت موفقیت متین در این سال‌ها همراهی مشتریان و جلب رضایت مصرف کنندگان و خریداران عزیز محصولاتمان می‌دانیم.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*