دد اسپیس ریمیک

تاریخ انتشار دد اسپیس ریمیک مشخص شد

بالاخره تاریخ انتشار دد اسپیس ریمیک – Dead Space Remake مشخص شد تا بدانیم چه زمانی در نسل نهم می‌توانیم دوباره با آیزاک کلارک در آن دنیای پر از وحشت و رمز و راز همراه شویم.

بازی فضای مرده – Dead Space که نسخه اوریجینال آن یکی از بازی‌های نمادین و پرطرفدار در ژانر علمی تخیلی و ترس و بقا بود، توسط کمپانی الکترونیک آرتس – Electronic Arts بازسازی شده و نسخه بازسازی آن قرار است در ماه نخست سال آینده میلادی برای کنسول‌های پلی‌ استیشن 5، ایکس‌ باکس سری ایکس و اس و رایانه‌های شخصی منتشر شود؛ به نظر می‌رسد که کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان کنار گذاشته شده‌اند و دد اسپیس ریمیک برای این کنسول‌ها عرضه نخواهد شد. تاریخ انتشار دد اسپیس ریمیک 27 ژانویه 2023 (7 بهمن 1401) خواهد بود.

بازی Dead Space برای اولین بار در سال 2008 و برای کنسول‌های ایکس باکس 360، پلی استیشن 3 و رایانه‌های شخصی منتشر شد و همواره از آن به عنوان یکی از بهترین بازی‌های ژانر ترس و بقا در تمام دوران یاد شده و در سایت متاکریتیک برای آن 79 نقد به ثبت رسیده که 76 مورد از آن مثبت بوده و امتیاز 89 از 100 برای دد اسپیس به ارمغان آورده است.

دد اسپیس ریمیک

در جریان بازی بازیکن شخصیتی به نام مهندس آیزاک کلارک را کنترل می‌کند، کسی که در یک مأموریت معمولی برای رفع مشکلات USG Ishimura یک سفینه فضایی غول‌پیکر قرار دارد. در ادامه بازی مشخص می‌شود که خدمه سفینه به قتل رسیده و به ویروسی مبتلا شده‌اند و نامزد آیزاک نیز جایی در این سفینه حضور دارد.

الکترونیک آرتس برای اولین بار در جولای 2021 اعلام کرد که دد اسپیس ریمیک را تولید خواهد کرد و این عنوان در استودیو موتیو، توسعه دهندگان بازی جنگ‌ ستارگان: اسکادرانز – Star Wars: Squadrons، توسعه یافته است. قرار است در این بازی از موتور فراست‌بایت – Frostbite engine استفاده شود و الکترونیک آرتس ادعا کرده که داستان بازی، شخصیت‌ها و مکانیک‌های گیم‌پلی با بهبود همراه خواهند بود.

فیلیپ دوچارم، تهیه‌کننده اصلی دد اسپیس ریمیک، در یک بیانیه اعلام کرد:« توسعه این نسخه بازسازی برای ما در استودیو موتیو بسیار سرگرم‌کننده بود، زیرا ما طرفداران واقعی این فرنچایز هستیم و می‌خواهیم با احترامی که شایسته آن است با آن رفتار کنیم».

دد اسپیس ریمیک

هنوز مشخص نشده که چقدر از محتوای بازی اصلی در نسخه بازسازی گنجانده خواهد شد، اما این احتمال وجود دارد که در دد اسپیس ریمیک شاهد حذف یک سری از محتواهای بازی اصلی برای بهبود بخشیدن به نسخه بازسازی باشیم.

با گجت نیوز همراه باشید تا از آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های دد اسپیس ریمیک که در چند ماه آینده منتشر می‌شود با خبر شوید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*