۷ گوشی جدید چینی بازار

۷ گوشی جدید که این هفته رونمایی خواهند شد؛ چینی و دیگر هیچ

در هفته پیش رو ۷ گوشی جدید قرار است وارد بازار شوند که همگی گوشی‌های چینی با برندهای هواوی، وان پلاس، ویوو و همینطور ریلمی هستند.

هفته پیش رو ۷ گوشی جدید قرار است برای ورود به بازار معرفی شوند. ۴ مورد از بین آن‌ها محصول جدید است، در حالی که ۳ محصول تا پیش از این به صورت محدود عرضه شده بود و حالا قرار است وارد بازارهای مهم جهانی شوند.

وان پلاس و ویوو قرار است رویدادهای خودشان را داشته باشند که یکی از آن‌ها در چین و دیگری در هند برگزار می‌شود. شرکت‌های ریلمی، هواوی و اینفینیکس هم رویدادهای مستقلی را برگزار خواهند کرد.

از برخی از گوشی‌های قابل توجهی که قرار است این هفته معرفی شود می‌توان به محصولات سری Vivo S15 و نسخه Racing Edition گوشی وان پلاس Ace اشاره کرد. در ادامه به طور کامل با ۷ گوشی جدید در حال ورود به بازار بیشتر آشنا شوید.

۷ گوشی جدید چینی آماده ورود به بازار

۱. نسخه Racing Edition وان پلاس Ace

گوشی جدید وان پلاس Ace Racing Edition

وان پلاس سه روز دیگر، ۲۷ اردیبهشت ماه در چین یک رویداد خواهد داشت که در آن قصد دارد از نسخه Racing Edition گوشی وان پلاس Ace رونمایی کند. این دومین گوشی برند Ace وان پلاس است که ظاهراً شباهت‌های زیادی با گوشی اوپو K10 5G خواهد داشت. این دیوایس به چیپست دایمنسیتی ۸۱۰۰ مدیاتک، نمایشگر ۶.۵۹ اینچی ۱۲۰ هرتزی (LCD)، حسگر اثر انگشت جانبی، دوربین سه‌گانه ۶۴ + ۸ +‌۲ مگاپیکسلی پشتی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و اندروید ۱۲ با رابط کاربری ColorOS 12 مجهز خواهد بود.

این محصول همچنین شباهت‌هایی هم با مدل وان پلاس ۱۰ پرو دارد؛ با این حال قاب پشتی و فریم آن به جای شیشه و فلز، از جنس پلاستیک است.

۲. گوشی‌های سری ویوو X80

گوشی جدید سری ویوو X80 Pro

ویوو ۲۸ اردیبهشت ماه از گوشی‌های سری ویوو X80 رونمایی می‌کند. این گوشی‌ها هفته گذشته در مالزی رونمایی شدند. حالا ویوو می‌خواهد گوشی‌های X80 و X80 Pro را با خودش به هند ببرد. اولی به چیپست دایمنسیتی ۹۰۰۰ مدیاتک و دومی به چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ مجهز خواهد بود.

۳. گوشی‌های سری ریلمی نارزو ۵۰ فایوجی

گوشی جدید سری نارزو ۵۰

ریلمی اعلام کرده است که ۲۸ اردیبهشت ماه طی رویدادی در هند از گوشی‌های سری ریلمی نارزو ۵۰ فایوجی رونمایی می‌کند.

گوشی‌های این سری در دو نسخه به نام Narzo 50 5G و Narzo 50 Pro 5G عرضه خواهند شد که اولی به چیپست دایمنسیتی ۸۱۰ و دومی به چیپست دایمنسیتی ۹۲۰ مدیاتک مجهز هستند.

۴. هواوی میت Xs 2

گوشی جدید تاشو هواوی میت XS 2

هواوی گوشی تاشو جدید Mate Xs 2 و ساعت هوشمند هواوی واچ GT 3 را اواخر آوریل در چین رونمایی کرد. حالا این کمپانی ۴ روز دیگر طی یک رویداد رسمی می‌خواهد این محصولات را برای ورود به بازار جهانی معرفی کند.

گوشی هواوی میت ایکس اس ۲، سومین گوشی تاشو به بیرون با برند هواوی است که به نمایشگر اصلی ۷.۸ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی و پشتیبانی از قلم هوشمند مجهز است. در قلب تپنده این گوشی چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ 4G حضور دارد، دوربین سه‌گانه پشتی آن شامل حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی + حسگر اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی و حسگر تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ گانه است، دوربین سلفی ۱۰.۷ مگاپیکسلی دارد و سیستم عامل HarmonyOS 2 هواوی روی آن نصب است.

ساعت هوشمند Huawei Watch GT 3 Pro نیز به یک نمایشگر گرد ۱.۴۳ اینچی یا ۱.۳۲ اینچی (بسته به مدل انتخابی کاربر) امولد با بدنه سرامیکی، شیشه یاقوت کبود، الکتروکاردیوگرافی، NFC و سیستم عامل هارمونی او اس مجهز است.

۵. گوشی‌های سری ویوو S15

گوشی جدید سری ویوو S15

کمپانی ویوو، ۲۹ اردیبهشت ماه میزبان یک رویداد خبری در چین است که در آن از گوشی‌های جدید سری Vivo S15 به همراه ایرباد بی‌سیم Vivo TWS Air رونمایی می‌کند.

اعضای این خانواده ویوو اس ۱۵ و ویوو اس ۱۵ پرو نام دارند. نسخه اصلی به نمایشگر ۶.۶۲ اینچی اولد با رزولوشن فول اچ‌دی، چیپست اسنپدراگون ۸۷۰، دوربین سه‌گانه ۶۴+۸+۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و یک باتری ۴،۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است.

در آن سمت مدل پرو از چیپست دایمنسیتی ۸۱۰۰ مدیاتک قدرت می‌گیرد و به نمایشگر ۶.۵۶ اینچی اولد با رزولوشن فول اچ‌دی و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی با یک تراشه نمایشگر مستقل، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک باتری ۴،۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با سرعت شارژ بالای ۸۰ واتی مجهز خواهد بود.

۶. وان پلاس نورد 2T

گوشی جدید وان پلاس Nord 2T

وان پلاس در نهایت گوشی اقتصادی OnePlus Nord 2T را ۲۹ اردیبهشت ماه وارد بازارهای جهانی می‌کند. این گوشی به چیپست دایمنسیتی ۱۳۰۰، نمایشگر ۶.۴۳ اینچی فول اچ‌دی با نرخ رفرش ۹۰ هرتزی، دوربین سه‌گانه ۵۰+۸+‌۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و یک باتری ۴،۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با سرعت شارژ بالای ۸۰ واتی مجهز است.

۷. گوشی‌های سری اینفینیکس نوت ۱۲

گوشی جدید اینفینیکس نوت ۱۲

کمپانی اینفینیکس هم قصد دارد انتهای اردیبهشت ماه از گوشی‌های سری Infinix Note 12 رونمایی کند. در حال حاضر نسخه معمولی این سری معرفی شده و می‌دانیم به نمایشگر ۶.۷ اینچی امولد فول اچ‌دی، تراشه Helio G88 مدیاتک، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، اسپیکرهای استریو و یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با سرعت شارژ ۳۳ وات مجهز است.

ولی هنوز نسخه پرو آن معرفی نشده است و اطلاعات خاصی نیز از آن در دست نیست.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*