گرم کردن وان پلاس Ace

واکنش رسمی وان پلاس به مشکل گرم کردن بیش از حد دو گوشی وان پلاس Ace و وان پلاس 10R

گرم کردن بیش از حد گوشی وان پلاس Ace و وان پلاس Ace و وان پلاس 10Rباعث ناراحتی و اعتراض کاربران بسیاری شده است. این اعتراضات پاسخ رسمی کمپانی سازنده را به همراه داشت.

در حالی که فروش گوشی وان پلاس 10R به تازگی در برخی نقاط جهان آغاز شده است، کاربران چینی از تجربه کاربری خود با نسخه چینی این گوشی، وان پلاس Ace، سخن گفته‌اند. بازخوردهای اولیه دریافت شده از این محصول چندان امیدوارکننده نیست. بخش بزرگی از ایرادات وارد به آن مربوط به گرم کردن بیش از حد آن بوده که باعث نگرانی بسیاری کاربران شده است. افزایش تعداد این اعتراضات، کمپانی وان پلاس را به واکنش در خصوص گرم کردن بیش از حد گوشی‌های جدید خود واداشت.

گرم کردن گوشی‌های جدید وان پلاس و واکنش این کمپانی

بر اساس گزارش‌هایی که در رسانه‌های چین منتشر شده، یکی از کاربران شبکه Weibo در نخستین روز کار کردن با گوشی OnePlus Ace خود متوجه داغ کردن بیش از حد آن شد. افزایش دمای این گوشی تا جایی پیش رفت که به تدریج در دست گرفتن گوشی را نیز دچار مشکل کرد.

گرم کردن وان پلاس Ace

این کاربر همچنین در ادامه از دیگر تجربیات خود با گوشی جدیدش نوشت. به گفته او، یک ساعت بازی کردن مداوم با وان پلاس Ace باعث افزایش چشمگیر دمای باتری این گوشی و رسیدن آن به دمای 43.7 درجه سلسیوس شد. از طرف دیگر، دمای سی پی یو نیز در این حالت به 46.5 درجه رسید. در این میان کاربری دیگر نیز با انتشار یک ویدیو از گوشی وان پلاس Ace خود که دمای باتری آن را 44.6 درجه و دمای سی پی یو را 60.4 درجه نشان می‌داد، اعتراض خود را نسبت به محصول جدید وان پلاس اعلام کرد.

پس از انتشار این پست‌ها، سایر کاربران نیز به اعتراض رسمی پیرامون گرم کردن بیش از حد گوشی جدید وان پلاس Ace پرداختند؛ به طوری که یک هشتگ مخصوص به این ماجرا در شبکه‌های اجتماعی چین ترند شد.

به دنبال این اعتراضات، اکانت وان پلاس بیانیه‌ای را منتشر کرد و در آن به توضیح در خصوص مشکلات کنترل حرارتی گوشی جدید خود پرداخت. به گفته این کمپانی، کاربر مورد بحث پس از تجربه یک ساعته از بازی Genshin Impact متوجه افزایش دمای گوشی خود به 42 درجه سلسیوس شد و فرض را بر مشکلات حرارتی و کنترل کیفیت این گوشی گذاشت.

گرم کردن وان پلاس Ace

با این وجود، OnePlus اعلام کرد که در واقعیت، رسیدن به دمای بالا در حین تجربه بازی‌های موبایل اتفاقی کاملا شایع است. به همین جهت، دماهای بالای گزارش شده توسط کاربران، طبیعی بوده و همگی در محدوده پیش‌بینی‌های این کمپانی است. به همین جهت، این بالا رفتن دما عملکرد روزانه گوشی وان پلاس Ace و نسخه جهانی آن، وان پلاس 10Rرا مختل نخواهد کرد.

گوشی وان پلاس Ace در تاریخ 21 آوریل در بازار چین عرضه شد. این محصول نخستین گوشی هوشمند بازار است که از تراشه‌های دایمنسیتی 8100 مکس استفاده می‌کند. این تراشه‌ها در مقایسه با چیپست‌های Dimensity 8100 معمولی، عملکرد بهتری دارند. این گوشی تحت نام وان پلاس 10R در بازارهای جهانی عرضه شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*