مکالمه در واتساپ

چگونه یک مکالمه را در واتساپ پنهان کنیم

شاید برایتان سوال باشد که چطور می‌توان یک مکالمه را در واتساپ مخفی کرد؟ برای این که بتوانید مکالمات خود را پنهان کنید، با ما همراه باشید.

این روزها با ورود پرقدرت تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی به گوشی های هوشمند، مسئله آپدیت‌ها و به‌روزرسانی‌های مکرر مطرح شده است. خوشبختانه پیام رسان واتساپ نیز بر خلاف گذشته در ماجرای آپدیت کردن ویژگی‌ها و قابلیت‌هایش رشد خوبی داشته است.

نحوه مخفی کردن مکالمه در واتساپ

گفتنی است با وجود تمامی ویژگی‌های مثبت و مزایایی که واتساپ دارد، باز هم نمی‌توان گفت اپلیکیشن یا پلتفرم کاملی است، چرا که برخی از ویژگی‌های مهم همچنان در آن وجود ندارد یا به‌روز نشده‌اند. یکی از این ویژگی‌ها مخفی کردن مکالمات در واتساپ است و یکی از سوالات رایجی که درباره این شبکه اجتماعی پرسیده می‌شود این است که چگونه می‌توان چت های واتساپ را پنهان کرد؟

جی بی واتساپ

متاسفانه ویژگی مخفی کردن چت‌ها در واتساپ هنوز وجود ندارد و صاحبان این پلتفرم همچنان نسبت به حضور یا عدم حضور آن واکنش نشان نداده‌اند. جالب اینجاست که ویژگی مورد نظر در برنامه‌های دیگری وجود دارند و می‌توان از آنها بهره برد، اما تنها مشکل اینجاست که واتساپ آنها را رسما تأیید یا رد نکرده است.

از جمله برنامه‌های مفیدی که در این راستا وجود دارد، پیام رسان هایک است که به کاربران اجازه می‌دهد یک قفل مخفی ایجاد کنند و مخاطبان مورد نظر را در آنجا اضافه نمایند. بدین ترتیب هر زمان که آنها برای شما پیامی ارسال کنند به جای این که در صفحه اصلی چت به نمایش درآید، در قفل مخفی ظاهر شود.

گفتنی است واتساپ نیز قابلیت بایگانی کردن پرونده چت دارد و با این ویژگی مثبت می‌توانید چت‌های خود را بایگانی کنید، اما توجه داشته باشید که این روش راه حل قابل اعتمادی برای خصوصی نگه داشتن آنها نیست. اما یک راه دیگر برای مخفی کردن چت‌ها در پیام رسان واتساپ وجود دارد.

واتساپ

کاربران می‌توانند از طریق برنامه GB WhatsApp که یک ورژن سفارشی شده از خود واتساپ است، این کار را انجام دهند. در این برنامه که یک‌سری ویژگی‌های اضافی نسبت به واتساپ نسخه اصلی دارد، می‌توانید چت های مورد نظرتان را به راحتی مخفی کنید. برای مخفی کردن مکالمات خود در این برنامه مطابق با دستورالعمل زیر پیش بروید:

  • ابتدا برنامه جی بی واتساپ را دانلود کنید و از طریق آن به حساب واتساپ خود متصل شوید. (در این مرحله نحوه ورود به این اپ مانند فرآیند ورود به واتساپ اصلی است.)
  • روی همان چتی که قصد دارید مخفی کنید، چند ثانیه نگه دارید و نهایتا روی سه نقطه گوشه بالا ضربه بزنید و گزینه Hide را انتخاب کنید.
  • در این مرحله برنامه از شما می‌خواهد برای دفعات بعدی و ورود امن به سیستم خود یک الگوی جدید برگزینید. بعد از این که الگوی خود را تنظیم کنید، چت پنهان می‌شود.

حال برای این که به چت های مخفی شده خود دسترسی پیدا کنید باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • به صفحه اصلی چت‌ها بروید و روی نشان واتساپ در بالای صفحه کلیک کنید.
  • حال الگویی که در مراحل قبلی انتخاب کردید را بکشید.

به نظر شما چه راه‌های دیگری وجود دارد تا بتوان یک مکالمه را در واتساپ مخفی کرد؟ نظرات خود را در ادامه با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*