سریال الن ویک

ساخت سریال الن ویک رسماً تأیید شد

قرار است یکی از بزرگ‌ترین رویاهای کمپانی رمدی اینترتیمنت رنگ واقعیت به خود بگیرد و سریال الن ویک – Alan Wake در استودیو AMC ساخته شود.

یکی از بزرگ‌ترین رویاهای کمپانی رمدی اینترتیمنت – Remedy Entertainment برای فرنچایز الن ویک این بود که سریال آن ساخته شود. اکنون این کمپانی اعلام کرده که شبکه AMC حق ساخت سریال الن ویک را دریافت کرده است.

سم لیک، کارگردان و نویسنده خلاق الن ویک، در یک ویدیویی که توسط کمپانی رمدی برای ارج نهادن بازی و ارائه‌ اطلاعاتی در مورد دنباله مورد انتظار آن با عنوان Alan Wake 2 در یوتیوب آپلود شده بود، صحبت‌هایی راجع به سریال نیز کرد. وی گفت:« چند وقتی می‌شود که ساخت سریالی از بازی در ذهنمان بود و شبکه AMC که خالق چند تا از بهترین سریال‌های تاریخ است حق ساخت آن را خریداری کرد». لیک در صحبت‌هایش همچنین عنوان کرد که کمپانی رمدی برای ساخت این سریال با AMC همکاری خواهد داشت.

سریال الن ویک

متأسفانه در حال حاضر اطلاعات زیادی برای گزارش‌دادن وجود ندارد، اما سیم لیک وعده داد که به محض وقوع هرگونه اتفاق، خبر آن به اطلاع طرفداران خواهد رسید. مطمئناً در جریان هستید اما برای آن دسته از افرادی که اطلاع ندارند، شبکه AMC تولیدکننده برخی از برترین سریال‌های تاریخ همچون مردگان متحرک – The Walking Dead و بریکینگ بد – Breaking Bad است، بنابراین با اطمینان می‌توان گفت که این سریال توسط شبکه خوبی تولید خواهد شد.

امروزه سریال‌های موردانتظار و پرطرفداری که اقتباس از ویدیو گیم هستند در حال تولید است که از بین آن‌ها می‌توان به سریال آخرین بازمانده از ما – The Last of Us اشاره کرد که اقتباسی از ویدیو گیمی به همین نام بوده و هم‌اکنون در حال فیلم‌برداری است و از حالا می‌توانیم الن ویک را نیز به این لیست اضافه کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*