دنا پلاس با نام خزر

دنا پلاس با نام خزر در بازار جمهوری آذربایجان خودنمایی می‌کند

مدتی است که ایران خودرو با شرکت خزر از آذربایجان همکاری می‌کند. هم اکنون دنا پلاس با نام خزر در بازار جمهوری آذربایجان غوغا به پا کرده است.

یکی از همکاری‌های به ظاهر موفق ایران خودرو تا به امروز شراکت با کمپانی آذربایجانی خزر بوده و به نظر می‌رسد توانسته در این زمینه به موفقیت‌هایی دست یابد. مدتی است که ایران خودرو با کمپانی خزر از آذربایجان شریک تجاری شده و دو خودروی دنا و دنا پلاس را در خط تولید این شرکت مونتاژ می‌کند.

غوغای دنا پلاس با نام خزر در بازار جمهوری آذربایجان

دنا پلاس

لازم به ذکر است که نام این دو خودرو در آن منطقه به خزر SD و خزر LD تغییر یافته و جزو پرفروش ترین خودروهای این کشور شده‌اند. حتی ویدیویی منتشر شده که نشان می‌دهد خودروی دنا با نام خزر LD در باکو مشغول گشت و گذار است و این گونه به نظر می‌رسد که خودروهای داخلی ما در این کشور با استقبال بی‌نظیری روبه‌رو شده‌اند.

از زمانی که در سال 2019 شرکت آذربایجانی خزر آغاز به کار کرد تا به امروز محصولات خانواده دنا تبدیل به پرفروش ترین خودروهای آن شده‌اند و یکی از مهم‌ترین دلایل این استقبال، قیمت بسیار پایین این خودرو در مقایسه با سایر محصولات موجود در جمهوری آذربایجان است.

دنا پلاس

از دیگر عواملی که باعث شده دو خودروی خزر اس دی و خزر ال دی تبدیل به خودروهای پرفروش این کشور شوند می‌توان به هزینه نگهداری پایین و قیمت کمتر لوازم یدکی آن نسبت به خودروهای موجود در آن کشور اشاره کرد. بنابراین آنها حق دارند که از این خودرو استقبال کنند.

طبق آنچه در رسانه‌های آذربایجانی اعلام شده، خزر SD و خزر LD قیمتی حدود 8200 تا 9400 دلار دارند و می‌توان گفت دنا پلاس و دنا به عنوان خودروهایی اقتصادی در بازار آنجا حضور یافته‌اند. البته این نکته را نباید از یاد برد که دنای ایران خودرو با دنای شرکت خزر تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. برای مثال تغییرات تزئینات طرح چوب به مشکی پیانویی، طراحی داخلی تریم چرم مشکی و گرم کن صندلی‌های جلو از جمله این تفاوت‌ها محسوب می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*