رانا پلاس و تارا سقف شیشه ای

ایران خودرو از رانا پلاس و تارا سقف شیشه ای پرده برداشت + ویژگی‌ها

ایران خودرو در حاشیه رونمایی از مرکز کارگاهی فنی و حرفه‌ای آپکو از دو خودروی رانا پلاس و تارا سقف شیشه ای رونمایی کرد.

روز گذشته مراسم افتتاح مرکز کارگاهی فنی حرفه‌ای بود و در این رویداد مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای حضور داشتند. در اثنای این مراسم از دو خودروی تارا و رانا پلاس سقف شیشه‌ای نیز رونمایی به عمل آمد. این دو خودرو نسخه‌های آپشنال شده در شرکت آپکو هستند.

امکانات رفاهی رانا پلاس و تارا سقف شیشه ای

به گفته مدیرعامل ایران خودرو در این مراسم، باید محصولات متنوع‌تر و بیشتری تولید شود و آپکو به عنوان متولی خودروهای سفارشی ایران خودرو با به‌کارگیری تجهیزات مدرن و به‌روز، بر اساس خواسته مشتریان برای ظاهر و نمای داخلی و سایر امکانات خودرو خدمات مناسبی ارائه می‌کند.

رانا پلاس و تارا سقف شیشه ای

دکتر مهدی خطیبی در ادامه توضیح می‌دهد که باید برای معرفی هر چه بهتر محصولات سفارشی به مشتریان نمایشگاه دائمی محصولات سفارشی راه‌اندازی شود و تأکید کرد که این موضوع هر چه سریع‌تر در دستور کار قرار بگیرد. خطیبی عنوان می‌کند که ارائه خدمات نوین و امکانات سفارشی برای محصولات سبب ایجاد جذابیت بیشتر برای مشتریان می‌شود. وی در ادامه خاطرنشان کرد:

فعالیت‌های شرکت آپکو علاوه بر ارزش‌آفرینی برای ایران خودرو، خواسته‌های مشتریان به ویژه نسل جوان را تأمین می‌کند.

به گفته دکتر خطیبی باید از راه‌اندازی مرکز جوارکارگاهی فنی حرفه‌ای در آپکو استقبال و حمایت لازم به عمل آید و در راستای عرضه محصولات جدید توسط ایران خودرو در سال جدید و زیرساخت‌های موجود در این شرکت باید طرح‌های آپشن ویژه و متنوع‌تر هم به طور گسترده و هم هدفمند در دستور کار قرار بگیرد. ایشان می‌گوید:

در شرکت آپکو کار ارزشمندی صورت گرفته و لوازم جانبی ایران خودرو طراحی و تولید شده است. این لوازم باید در تمامی نمایندگی‌های آپکو ارائه شود و دفترچه‌های ویژه‌ای برای معرفی آن در دسترس مشتریان قرار بگیرد.

رانا پلاس و تارا سقف شیشه ای

گفتنی است که در این مراسم علاوه بر این که مرکز جوارکارگاهی فنی حرفه‌ای در آپکو رونمایی شد، از دو خودروی تارا و رانا پلاس سقف شیشه‌ای آپشنال شده در آپکو نیز رونمایی به عمل آمد. از جمله امکانات اضافه و ویژه‌ای که برای تارا در نظر گرفته شده می‌توان به سقف کهکشانی، جک اتومات برقی صندوق عقب، کیت برقی برای تنظیم ارتفاع، روکش صندلی، تودوزی چرمی، گرم کن صندلی، پوشش نانو سرامیک بدنه و تغییر چراغ‌های عقب اشاره کرد.

همچنین از جمله امکانات رفاهی و آپشن‌هایی که برای رانا پلاس سقف شیشه‌ای در نظر گرفته شده می‌توان به مواردی از قبیل تریم داخلی مخمل، داشبورد و رودری و فضای داخل با تودوزی چرمی، رادار نقطه کور، دوربین 360 درجه، کیت تعلیق استاندارد اسپرت اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خدای من چه امکاناتی
    چه عالی
    چه ارزون
    چه با کیفیت
    چه تک و خاص و بدون کپی
    چه ایران خودرویی
    چه ایرانی
    چه خدایی