شیائومی میکس فولد 2، نازک ترین و سبک ترین گوشی تاشو جهان خواهد بود

شیائومی میکس فولد 2، نازک ترین و سبک ترین گوشی تاشو جهان خواهد بود

شیائومی میکس فولد 2 – Mix Fold 2 به عنوان دومین نسل از گوشی‌های تاشو شیائومی، با طراحی بسیار باریک و سبک، به دو نمایشگر با نرخ‌های نوسازی بالا مجهز خواهد شد.

بازار گوشی‌های هوشمند تاشو، این روزها به‌طور پیوسته در حال افزایش بوده و به‌نظر می‌رسد که این روند هم‌چنان ادامه خواهد داشت. شیائومی نیز در این میان، در حال کار بر روی نسل دوم از گوشی‌های تاشوی خود به نام میکس فولد 2 است که احتمالا طی سال جاری عرضه خواهد شد.

افشاگری معروف به‌نام “Ice Universe”، از شیائومی میکس فولد 2 به عنوان یکی از باریک‌ترین و سبک‌ترین گوشی‌های هوشمند سری تاشو نام برده، اما از جزئیاتی نظیر وزن و ضخامت دقیق آن اطلاعاتی را ارائه نداده است.

شیائومی میکس فولد 2، نازک ترین و سبک ترین گوشی تاشو جهان خواهد بود

شیائومی میکس فولد 1

انتظار می‌رود که Mix Fold 2 به یک نمایشگر 8 اینچی منعطف و یک صفحه‌نمایش 6.5 اینچی بیرونی مجهز شود که هر دو پنل طبق شایعات، از نرخ نوسازی بالایی برخوردار خواهند بود. تراشه پرچم‌دار جدید کوالکام از سری اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس که احتمالا در تاریخ 20 می رونمایی خواهد شد نیز پلتفرم سخت‌افزاری این گوشی را تشکیل خواهد داد.

در حال حاضر، این تمام اطلاعاتی بوده که در مورد شیائومی میکس فولد 2 به بیرون درز کرده است. با این وجود، طبق گمانه‌زنی‌ها می‌توان نتیجه گرفت که این محصول به 16 گیگابایت رم LPDDR5، حافظه ذخیره سازی تا سقف 512GB از نسل UFS 3.1، باتری با ظرفیت حداقل 4500 میلی‌آمپر ساعت، شارژ سریع سیمی و دوربین سه‌گانه مجهز خواهد بود.

طبق آخرین اطلاعات، نسل دوم از گوشی‌های هوشمند تاشو شیائومی، به همراه پرچم‌دار مورد انتظار این شرکت، شیائومی 12 اولترا، در ماه ژوئن رونمایی خواهند شد. به نقل از یکی از منابع داخلی Digital Chat Station، میکس فولد 2 از جنبه طراحی، با Xiaomi 12 Ultra شباهت دارد و در قاب پشت آن، یک ماژول دوربین اصلی با طرح مستطیلی قرار خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*