محصولات گروه بهمن

محصولات گروه بهمن که به نمایشگاه خودرو تهران می‌آیند

طبق اعلام گروه صنعتی بهمن، قرار است در نمایشگاه خودروی تهران محصولات گروه بهمن که شامل خودروهای جدید می‌شود، رونمایی شوند.

نمایشگاه خودرو تهران از امروز افتتاح شد و از فردا 27 اردیبهشت ماه سال 1401 رسما در شهر آفتاب برگزار می‌شود. شرکت‌های خودروسازی زیادی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و یکی از این شرکت‌ها گروه بهمن است. مدیر ارتباطات این خودروسازی از حضور در نمایشگاه خودروی تهران خبر داده و خاطرنشان کرده چهار محصول جدید را به زودی رونمایی می‌کند.

نمایشگاه خودروی تهران میزبان محصولات گروه بهمن

به گفته مجتبی نظری قرار است که از روز سه شنبه مورخ 27 اردیبهشت 1401 گروه خودروسازی بهمن با حضور قدرتمند خود در چهارمین نمایشگاه خودروی تهران به معرفی چهار محصول جدید بپردازد. به اعلام مدیر ارتباطات بهمن این شرکت با محصولات جدید در حوزه خودروهای سواری و حمل و نقل و خدمات شهری آغاز به کار خواهد کرد.

بهمن دیگنیتی

همان‌طور که می‌دانید دیگنیتی پرستیژ و رسپکت از جمله جدیدترین خودروهای گروه صنعتی بهمن هستند که هم مشخصات فنی جدید دارند و هم از امکانات رقابتی بهره می‌برند. محصول دیگری که قرار است فردا در معرض دید عموم مردم قرار گیرد، فاو 550 در زمینه بار و حمل و نقل است و دیگر محصول بهمن، یک دستگاه اتوبوس درون شهری به نام سیتی 12 است.

به گفته نظری، در راستای مشتری‌مداری و پیش از آغاز به کار نمایشگاه خودروی تهران، برنامه‌های تولیدی شرکت را اعلام می‌کنیم. وی خاطرنشان کرده انتخاب‌های بهمن موتور گواهی می‌دهد که به دنبال عرضه خودروهایی با کیفیت و زیبا هستیم. به اعلام مدیر ارتباطات این شرکت، شأن مردم ایران سوار شدن بر خودرویی است که طراحی همتراز با خودروهای برتر جهان دارد. وی در ادامه گفت:

محصولات فیدلیتی پرایم 5 نفره و 7 نفره، دیگنیتی پرایم و اینرودز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. کشنده امپاور کامیون ایسوزو و فورس و مینی بوس پگاسوس هم در غرفه گروه بهمن به نمایش در می‌آیند.

بهمن رسپکت

به گفته مجتبی نظری، به احترام مشتریان و هموطنان در این نمایشگاه آماده دریافت نظرات مردم و مشتریان هستیم، چرا که گروه بهمن معتقد است آنچه بیش از همه در انتخاب یک محصول اهمیت دارد، نظرات و انتقادات مشتریان است. لازم به ذکر است که گروه بهمن اولین و تنها تولیدکننده‌ای است که می‌تواند کلیه محصولات نقلیه از دو چرخ تا هجده چرخ را تولید کند.

محصولات گروه صنعتی بهمن در بخش سواری، وانت کار، پیکاپ آفرود، ون باری، کامیون، کشنده، اتوبوس و موتورسیکلت هستند و از آن جمله می‌توان به دیگنیتی پرایم، فیدلیتی پرایم، کشنده پرقدرت و مدرن امپاور و کامیون فورس اشاره کرد. گفتنی است که نمایشگاه خودروی تهران از تاریخ 27 الی 30 اردیبهشت و از ساعت 11 صبح الی 6 بعد از ظهر در سالن 5 شهر آفتاب برای علاقه‌مندان به دنیای خودرو باز خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*