فروش جک S5 و J5 کرمان موتور

آغاز فروش جک S5 و J4 کرمان موتور در سامانه فروش یکپارچه – سه شنبه 27 اردیبهشت

گروه خودروسازی کرمان موتور نیز به صف خودروسازان در سامانه یکپارچه فروش خودرو پیوسته و از آغاز فروش جک S5 و J4 کرمان موتور خبر داده است.

همان‌طور که وزیر صمت، سید رضا فاطمی امین وعده داده بود، سامانه یکپارچه فروش خودرو راه اندازی شده و از امروز متقاضیان می‌توانند در طرح‌های فروش خودروی شرکت‌های مختلف از جمله ایران خودرو شرکت کنند.

آغاز فروش جک S5 و J4 کرمان موتور در اردیبهشت 1401

سامانه فروش خودرو در حال حاضر تنها راهی است که شرکت‌های خودروسازی می‌توانند از طریق آن اقدام به فروش، پیش فروش یا فروش فوق العاده محصولات خود کنند. تمامی شرکت‌ها اعم از دولتی و خصوصی از این پس باید در این سامانه محصولات خود را به فروش برسانند و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان روی قرعه کشی و فروش آنها نظارت خواهد کرد.

در راستای فروش یکپارچه خودروها، شرکت کرمان موتور نیز به صف سایر خودروسازان پیوسته و نخستین مرحله فروش فوق العاده خود را از تاریخ 27 اردیبهشت در این سامانه آغاز کرده است. لازم به ذکر است مهلت ثبت نام برای متقاضیان از 27 اردیبهشت لغایت 3 خرداد ماه خواهد بود.

در این طرح فروش فوق العاده متقاضیان محترم می‌توانند دو خودرو پرطرفدار جک J5 و جک S5 را ثبت نام کنند. جهت ثبت نام می‌توانید به سایت Sale.iranecar.com مراجعه کنید. در ادامه شرایط خرید این دو محصول از سوی کرمان موتور اعلام شده که با هم خواهیم دید.

شرایط فروش جک اس 5

آغاز فروش جک S5 و J5 کرمان موتور

شرایط فروش جک جی 5

آغاز فروش جک S5 و J5 کرمان موتور