ربات اوبر با همکاری گوگل، جایگزین دلیوری رستوران‌ها می‌شوند

ربات اوبر با همکاری گوگل، جایگزین دلیوری رستوران‌ها می‌شوند

قابلیت‌ جدید سرویس تحویل غذای اوبر با همکاری گوگل، این امکان را می‌دهد تا سفارش خود را از طریق ربات این شرکت، به سادگی و با سرعت بالاتر دریافت کنید.

شرکت اوبر در کنار به‌روزرسانی‌های جدید سرویس اشتراک‌گذاری سواری خود، ویژگی‌ها و خدمات جدیدی را در جریان رویداد سالانه Go/Get برای سرویس Uber Eats به نمایش گذاشت. بدین ترتیب، قابلیت‌هایی نظیر سفارش صوتی، سفارش در محل و تحویل خودکار آزمایشی با ربات اوبر، سفارش غذا از این برنامه حمل و نقل را در سال آینده راحت‌تر و جالب‌تر خواهد کرد.

اوبر در حال راه‌اندازی دو برنامه آزمایشی دلیوری غذا از رستوران‌ها، در کالیفرنیا است. در غرب هالیوود، سرویس‌های Serve Robotics و Uber Eats تحویل کوتاه برد و بدون تماس را با استفاده از ربات‌های پیاده‌رو ارائه می‌دهند. در منطقه سانتامونیکا نیز، وسایل نقلیه خودکار توسعه یافته توسط Motional، غذا را به مشتریان منتظر تحویل خواهند داد.

ربات اوبر با همکاری گوگل، جایگزین دلیوری رستوران‌ها می‌شوند

خودروی خودران برای تحویل غذا

ادغام جدید اوبر با برنامه دستیار گوگل، به کاربران سرویس Uber Eats این امکان را می‌دهد تا از طریق فرمان صوتی به سفارش غذا بپردازند. پس از فراخوانی این دستیار صوتی دیجیتال که از طریق فرمان “Ok Google” انجام می‌شود، مشتریان می‌توانند تنها بدین وسیله با درخواست از رستوران‌ها، غذای خود را سفارش دهند. در گام اول، سفارش صوتی این برنامه در سطح جهانی از زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کند، اما به گفته اوبر، این شرکت در تلاش است تا در سال جاری، زبان‌های بیش‌تری را به سرویس جدید خود اضافه کند.

در نهایت، کاربران با استفاده از سرویس Uber Eats، در هنگام سفارش غذا طی رویدادهای ورزشی با بهره‌گیری از ویژگی‌ جدید سفارش در محل، دیگر نیازی به ایستادن در صف نخواهند داشت. از میان دو سرویس Uber Eats یا Postmates، کاربران قادر خواهند بود از امتیازات محل برگزاری، غذا، نوشیدنی‌ها و سوغاتی‌ها اطلاعات کسب کنند و آنها را سفارش و تحویل بگیرند. این سرویس‌ها با استفاده از اطلاعات دقیق مکان‌یابی، از موقعیت کاربر در استادیوم اطمینان حاصل کرده و سفارش را به جایگاه دقیق ارسال می‌کنند.

ربات اوبر با همکاری گوگل، جایگزین دلیوری رستوران‌ها می‌شوند

این سرویس در حال حاضر، در دو استادیوم داجر و انجل در لس‌آنجلس، استادیوم یانکی در منطقه برانکس نیویورک، Capital One Arena در واشنگتن دی‌سی، Minute Maid Park در هیوستون تگزاس، پارک پی پال در سن خوزه کالیفرنیا و پارک Roazhon در رن فرانسه پشتیبانی می‌شود. به گفته اوبر، به زودی مکان‌های جهانی بیشتری در آینده از این سرویس بهره‌مند خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*