سایت سامانه یکپارچه فروش خودرو

سایت سامانه یکپارچه فروش خودرو همان روز اول از کار افتاد!

در اولین روز فعالیت سایت سامانه یکپارچه فروش خودرو مخاطبان اعلام کرده‌اند که هنگام ورود با مشکل مواجه شده و سایت از کار افتاده است!

وزارت صمت با عنایت به 8 فرمان رئیس جمهور در جریان بازدید از برخی شرکت‌های خودروسازی و همچنین پیگیری بند 5 آن اعلام کرد که خودروسازان اعم از دولتی و خصوصی باید از این به بعد از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو اقدام به فروش محصولات خود کنند. با این حال این سامانه از راه نرسیده از کار افتاده است!

علت خرابی سایت سامانه یکپارچه فروش خودرو

سایت سامانه یکپارچه فروش خودرو

برخی از مشتریان که قصد ثبت نام در طرح‌های فروش خودروسازان را داشته‌اند، در اولین روز آغاز به کار این سامانه با مشکل مواجه شده‌اند و این سامانه به نوعی منجر به سردرگمی آنها شده است. با این حال وزیر صمت اصرار دارد که شرکت‌های خودروسازی باید تنها از این کانال اقدام به فروش خودرو کنند.

همان‌طور که می‌دانید، از امروز مورخ 27 اردیبهشت 1401 نمایشگاه خودروی تهران فعالیت خود را به مدت سه روز آغاز کرده است. تولیدکنندگان و خودروسازان بخش خصوصی در این نمایشگاه فرصت خوبی داشتند تا بتوانند علاوه بر تجدید دیدار با مشتریان خود، اقدام به فروش خودرو از این طریق به آنها کنند، اما دستورالعمل جدید وزارت صمت مبنی بر فروش از طریق این سامانه مانع این شده تا آنها آزادانه به فروش خودرو بپردازند.

سایت سامانه یکپارچه فروش خودرو

بنابراین خودروسازان بخش خصوصی موفق نشدند از این فرصت آن‌طور که باید بهره ببرند. وزارت صمت در لابه‌لای گفته‌های خود تأکید کرده است، مشکل امروز سامانه یکپارچه فروش خودرو مربوط به اولین روز باز شدن آن می‌شود و وعده داده طی 24 الی 72 ساعت آینده این مشکل حل خواهد شد.

آن‌طور که از شواهد امر پیداست به نظر می‌رسد که تست‌های فنی و آزمایشی این سامانه گذرانده نشده و گویا وزارت صمت برای راه‌اندازی آن بیش از حد عجله کرده است. به عبارت دیگر مردم از وزارتخانه عریض و طویلی همچون وزارت صمت انتظارات زیادی دارند، نه این که در اولین روز کاری سایت آن با چنین مشکلاتی مواجه شویم!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. یعنی خاک تو ننگتون با این سایت، ادارات دولتی باز یه حماسه آفریدن ،گند بالای گند