سونی LinkBuds S به عنوان کوچکترین و سبک ترین ایرباد بیسیم جهان رونمایی شد

سونی LinkBuds S به عنوان کوچکترین و سبک ترین ایرباد بیسیم جهان رونمایی شد

ایرباد بی‌سیم LinkBuds S سونی علاوه بر طراحی ارگونومیک و فوق سبک، به لطف فناوری‌های جدید، تجربه تکامل یافته‌ای از صدا را به گوش مخاطب می‌رساند.

پس از معرفی هدفون روگوشی جدید WH-1000XM5 که به عنوان جانشین سری محبوب XM4s رونمایی شد، اکنون سونی از یک نمونه دیگر، یعنی ایرباد بی‌سیم Linkbuds S نیز پرده برداشته است که در کنار نسخه پیشین لینک‌بادز به فروش خواهد رسید. ویژگی متمایز و جالب این ایرباد مجهز به قابلیت حذف نویز فعال، ادعای سونی مبنی بر عرضه “کوچک‌ترین و سبک‌ترین” هدفون بی‌سیم جهان است.

همان‌طور که پیش‌تر به لطف اطلاعات فاش شده به آن پی بردیم، ایرباد LinkBuds S واقعا بسیار سبک است و در حقیقت، به گفته سونی، آنها کوچک‌ترین و سبک‌ ترین هدفون‌های بی‌سیم جهان محسوب می‌شوند.

مشخصات و ویژگی‌های ایرباد سونی LinkBuds S

سونی LinkBuds S به عنوان کوچکترین و سبک ترین ایرباد بیسیم جهان رونمایی شد

طراحی، وزن و ابعاد

ایرباد LinkBuds S حدود 4.8 گرم وزن دارد و به نقل از سونی قرارگیری راحت آنها در گوش اولویت اصلی طراحی این محصول بوده است. این سری با برخورداری از فرم ارگونومیک، بدون ایجاد تحریک با گوش مطابقت داشته و در عین حال یک تناسب پایدار و مطمئن را به ارمغان آورده است؛ بدین معنی که این ایربادز در طول تمرین شدید از گوش خارج نمی‌شوند و پس از ساعت‌ها استفاده متوالی نیز، کاربر هرگز احساس ناراحتی نخواهد داشت. به لطف اندازه آنها، می‌توان انتظار داشت که این وعده‌ها درست باشند.

از جنبه ظاهری، در این نسل از هدفون‌ها، طراحی “درایور حلقه باز” لینک‌بادهای قبلی سونی حذف شده و قاب شارژ آنها نیز با فرم عمودی، به آیپاد شباهت پیدا کرده است. برخلاف حذف طرح حلقه‌ای، LinkBud S سونی هم‌چنان نوک گوش‌های لاستیکی و کنترل‌های لمسی را در این نسل حفظ کرده است.

تجربه صدای جدید در بازی‌های AR

سونی LinkBuds S به عنوان کوچکترین و سبک ترین ایرباد بیسیم جهان رونمایی شد

سونی در این نسل، با شرکت Niatic که به ساخت بازی‌های محبوب پلتفرم موبایل از جمله Pokemon Go معروف است، برای توسعه یک بازی AR دیگر به نام ingress همکاری کرده است.

به طور خاص، این بازی می‌تواند از فناوری صدای فضایی این هدفون‌ها استفاده کند تا بدین وسیله بازیکنان را قادر سازد از تجربه جدیدی لذت ببرند که در آن صدا مطابق با جهتی که با آن روبرو خواهند شد، مورد پخش قرار گیرد.

سونی LinkBuds S با بهره‌گیری از فناوری Voice Pickup که در هدفون WH-1000XM5 این شرکت نیز تجهیز شده، می‌تواند به افزایش وضوح و شفافیت صدای شما در حین تماس، حتی در خیابان‌های پر و صدا یا وزش شدید باد کمک کند.

این ایرباد هم‌چنین دارای یک ساختار مشبک در اطراف میکروفون است که به عنوان عایقی در برابر وزش باد عمل می‌کند.

سونی LinkBuds S به عنوان کوچکترین و سبک ترین ایرباد بیسیم جهان رونمایی شد

سونی در ارتباط با کیفیت صدای ایرباد LinkBuds S ادعا کرده که این هدفون صدایی همه‌جانبه و بازتولیدی معتبر را ارائه می‌دهد، بنابراین می‌توانید از موسیقی، ویدیو یا محتوای رسانه‌های اجتماعی خود، به بهترین نحو لذت ببرید. با کمک یک واحد درایور جدید 5 میلی‌متری، این هدفون‌های کوچک، باس قدرتمند به همراه صدایی شفاف و خیره‌کننده را علی‌رغم ابعاد کوچکشان تولید می‌کنند و بهترین‌ها را در هر سبک یا سرگرمی مورد انتخاب شما، ارائه خواهند داد. در حالی که پردازنده یکپارچه V1 سونی، فرآیند حذف نویز را ارتقا می‌بخشد، کیفیت صدا نیز افزایش یافته و با کاهش اعوجاج، تجربه شنیدن صدا را بدون کوچک‌ترین انحراف فراهم می‌کند که برای رفت‌وآمدهای شلوغ عالی است.

هدفون کوچک سونی هم‌چنین به شما این امکان را می‌دهد تا به لطف فناوری کدگذاری صوتی LDAC که توسط این غول ژاپنی به کار گرفته شده، تجربه صوتی بی‌سیم با وضوحی بسیار بالا را تجربه کنید. با استفاده از DSSE Extreme که فایل‌های موسیقی دیجیتال را به صورت لحظه‌ای ارتقا می‌دهد، محتوای مورد پخش شما به صدایی با برد بالا بازگردانده شده و به شما اجازه می‌دهد تا تحت تاثیر تمام جزئیات ظریفی که هنرمند به محبوب‌ترین آهنگ‌هایتان تزریق کرده است، قرار بگیرید.

این ایرباد از LE Audio، نسل بعدی صدای بلوتوث که تاخیر بسیار کم‌تر و عملکرد بهتری برای بازی دارد نیز پشتیبانی می‌کند.

به مانند سری XM5s که به تازگی معرفی شده، ایرباد LinkBuds S نیز از دستیارهای مجازی Google Assistant و الکسای آمازون پشتیبانی خواهد کرد. بنابراین با در اختیار داشتن یک گوشی اندرویدی می‌توانید با فرمان “OK Google” این دستیار صوتی را فرا بخوانید.

هم‌چنین هنگام مکالمه نیز موسیقی به‌طور خودکار متوقف خواهد شد، حتی اگر آن صدا، از طریق یک دستیار صوتی یا مجازی ایجاد شود.

همان‌طور که این روزها اغلب در ایربادهای سونی، سامسونگ و بسیاری دیگر از سازندگان می‌بینیم، LinkBuds S سونی برخلاف کلیدهای فیزیکی، به کنترل‌های لمسی مجهز شده است. بنابراین می‌توان انتظار تجربه‌ای از حسگرهای لمسی آشنا را داشته باشیم که به وسیله ضربه زدن روی آن برای پخش، مکث، جابجایی بین ANC، صدای محیط و غیره کاربرد دارد.

عمر باتری Sony LinkBuds S

سونی LinkBuds S به عنوان کوچکترین و سبک ترین ایرباد بیسیم جهان رونمایی شد

به گفته این شرکت ژاپنی، باتری ایرباد جدید لینک‌بادز S یک روز کامل دوام خواهد داشت که به‌طور دقیق، قابلیت 6 ساعت پخش همراه با ویژگی حذف نویز در حالت روشن فراهم است. علاوه بر آن، کیس این ایرباد نیز قادر است تا حداکثر 14 ساعت شارژ باتری را نگه دارد که بنابراین می‌توان انتظار عملکردی مناسب را در زمینه عمر باتری از این هدفون‌های کوچک و سبک داشته باشیم.

هم‌چنین، سونی برای افرادی که وقت کافی برای شارژ کامل هدفون خود ندارند نیز راهی اندیشیده است؛ بدین صورت که این نسل با پشتیبانی از شارژ سریع 5 دقیقه‌ای، امکان یک ساعت پخش را فراهم می‌کند.

قیمت و تاریخ عرضه

ایرباد LinkBuds S سونی از تاریخ 18 تا 20 می، با امکان ثبت پیش‌سفارش قابل خریداری خواهد بود. این جفت هدفون کوچک در دو رنگ سفید یا مشکی با قیمت احتمالی 200 دلار عرضه می‌شوند که افزایشی 20 دلاری نسبت به نسل گذشته را نشان می‌دهد.

به گفته سونی، لینک‌بادز S در وب‌سایت این شرکت و دیگر خرده‌فروشان مانند آمازون و Best Buy قابل خرید خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*