سیستم مورد نیاز Apex Legends Mobile

مشخصات سخت افزاری مورد نیاز برای اجرای بازی Apex Legends Mobile در اندروید و iOS

استودیوی ریسپاون سخت افزاری مورد نیاز برای اجرای بازی Apex Legends Mobile – اپکس لجندز موبایل را اعلام کرد و در ادامه می‌توانید آن را مطالعه کنید.

سخت افزار مورد نیاز Apex Legends Mobile نسبتا قابل قبول است و با یک گوشی میان‌رده هم می‌توانید آن را به خوبی اجرا کنید.

پس از مدت‌ها انتظار، بازی اپکس لجندز موبایل در نهایت به صورت جهانی منتشر شد. نسخه‌ی آزمایشی بازی چند ماه قبل در بعضی از کشورها همچون هند و فیلیپین در دسترس قرار گرفته بود تا استودیوی ریسپاون بازخوردها را بررسی کند؛ این نسخه مورد توجه قرار گرفت و پس از رفع مشکلات اولیه، حالا در همه‌ی مناطق جهان قابل انجام است.

برای تجربه‌ی این بازی روی سیستم عامل آی‌او‌اس، به حداقل 2 گیگابایت رم و روی گوشی‌های اندروید، به حداقل 3 گیگابایت رم نیازمند هستید. البته بعضی از گوشی‌های اندرویدی، با 2 گیگابایت رم هم مشکلی در اجرای بازی نخواهند داشت. در زیر فهرست برندهای اندرویدی تایید شده را می‌توانید مطالعه کنید:

– ویوو
– اوپو
– هواوی
– موتورولا
– سامسونگ
– لنوو
– شیائومی

سیستم مورد نیاز Apex Legends Mobile

سخت افزار مورد نیاز Apex Legends Mobile – اندروید

– اندروید 8.1 یا بالاتر
– OpenGL 3.0 یا بالاتر
– سه گیگابایت فضای خالی
– حداقل سه گیگابایت حافظه‌ی رم
– اندازه‌ی صفحه نمایش: N/L/XL

سخت افزار مورد نیاز اپکس لجندز موبایل – آی‌او‌اس

– آیفون 6 اس یا بالاتر
– سیستم عامل: نسخه‌ی 10 یا بالاتر
– پردازنده: A9
– سه گیگابایت فضای خالی
– حداقل دو گیگابایت حافظه‌ی رم

در ابتدا تنها چند شخصیت در اختیار شما خواهد بود اما به تدریج، شخصیت‌های تازه‌ای به بازی اضافه خواهند شد. همانند نسخه‌ی اصلی، هر کدام از این کاراکترها، قابلیت‌های منحصر‌به‌فردی دارند که اگر آن‌ها را درست استفاده کنید، به پیروزی نزدیک‌تر خواهید شد.

این بازی موبایلی از نسخه‌های رایانه‌های شخصی و کنسولی، مستقل خواهد بود و از قابلیت «کراس‌پلی» (بازی کردن میان‌پلتفرمی) بهره نمی‌برد. این بازی هم با مدل تجاری «فری تو پلی» عرضه شده است و شامل بخش‌های «خرید درون برنامه‌ای» و «بتل پس» خواهد بود.