نسل جدید لپ تاپ های گیمینگ Omen و Victus اچ پی

اچ پی از نسل جدید لپ تاپ های گیمینگ Omen و Victus رونمایی کرد

نسل جدید لپ تاپ های گیمینگ Omen و Victus اچ پی با پردازنده نسل ۱۲ اینتل، کارت‌های گرافیک قدرتمند و نمایشگرهای پرسرعت رونمایی شدند.

کمپانی اچ پی از دو لپ تاپ گیمینگ جدید برای سال ۲۰۲۲ رونمایی کرد که یکی از آن‌ها مدل بالارده Omen و دیگری یک مدل پایین‌رده از سری Victus است.

لپ تاپ گیمینگ اچ پی Omen 16 2022

لپ تاپ گیمینگ اچ پی Omen 16 2022

لپ تاپ گیمینگ اچ پی Omen 16 ارتقا قابل توجهی نسبت به نسل گذشته خودش داشته است. این دیوایس برای گیمرهایی طراحی شده که می‌خواهند چه در خانه و چه در هر کجای دیگری که هستند، جدیدترین عناوین را با بالاترین سطح تنظیمات بازی کنند.

این لپ تاپ از کارت گرافیک Nvidia RTX 3070 Ti با پردازنده Intel Core i9-12900H یا AMD Ryzen 6900HX برخوردار خواهد بود. حداکثر ۳۲ گیگابایت حافظه رم DDR5 و ۲ ترابایت فضای ذخیره‌سازی PCIe Gen 4 را نیز در بر می گیرد. اما HP برای آنکه از خنک ماندن لپ تاپ گیمینگ اچ پی Omen مطمئن شود، تغییرات مهمی را هم در طراحی حرارتی این دستگاه به وجود آورده است. یک لوله حرارتی اضافه شده و خروجی‌ها نیز به پشت لپ تاپ منتقل شده‌اند تا لپ تاپ بتواند از گوشه‌های خود نفس بکشد.

لپ تاپ گیمینگ اچ پی Omen 16 2022

البته که یک سخت افزار قوی بدن داشتن یک نمایشگر خوب کامل نمی‌شود. به همین خاطر HP وضوح حداکثری QHD، نرخ تازه‌سازی ۱۶۵ هرتزی، پنل IPS، نرخ پاسخگویی ۳ میلی‌ثانیه‌ای و پوشش ۱۰۰ درصدی از فضای رنگی sRGB را در نمایشگر لپ تاپ گیمینگ اچ پی Omen ارائه می‌کند.

اچ پی این لپ تاپ را در دو نسخه مشکی و سفید و با قیمت پایه ۱۱۹۹ دلاری عرضه خواهد کرد.

نوت بوک گیمینگ اچ پی Victus 15 2022

لپ تاپ گیمینگ اچ پی Victus 15 2022

اچ پی لپ تاپ گیمینگ Victus 15 را هم برای کاربرانی طراحی کرده که می‌خواهند به دنیای کامپیوترهای گیمینگ ورود پیدا کنند. این یک محصول اقتصادی‌تر است که از قدرت مناسبی برخوردار بوده و در رنگ‌های جذابی عرضه می‌شود.

اچ پی ویکتوس ۱۵ در رنگ‌های نقره‌ای، آبی و سفید و همراه کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 3050 Ti یا Radeon RX 6500M عرضه خواهد شد. در بخش پردازنده آن از Intel Core i7 12700H یا AMD Ryzen 7 5800H استفاده شده که ۱۶ گیگابایت رم DDR4 با فرکانس ۳۲۰۰ مگاهرتزی آن را همراهی می‌کند.

لپ تاپ گیمینگ اچ پی Victus 15 2022

ویکتوس ۱۵ به لطف نمایشگر کوچک‌تر ۱۵ اینچی، ابعاد جمع و جورتری دارد. این نمایشگر رزولوشن فول اچ‌دی و نرخ رفرش ۱۴۴ هرتزی دارد که به لطف آن می‌تواند بازی‌ها را بسیار روان اجرا کند. در مقایسه با مدل ۲۰۲۱، این مدل جدید از افزایش ۱۴۶ درصدی سطح دریچه ورودی هوا برخوردار است که ۷ درصد در جریان کلی هوا بهبود ایجاد می‌کند.

اچ پی این لپ تاپ را نیز با قیمت پایه ۷۹۹ دلاری وارد بازار خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*