ایلان ماسک

ایموجی توهین آمیز ایلان ماسک در توییتر، خبرساز شد

ایلان ماسک در پاسخ به یکی از توییت‌های مدیرعامل توییتر از یک ایموجی توهین آمیز استفاده کرد که انتقاد بسیاری را به همراه داشت.

ایلان ماسک که به عنوان ثروتمندترین فرد جهان شناخته می‌شود مدتی قبل فرایند خرید شبکه اجتماعی توییتر را به دلیل مشخص نبودن تعداد حساب‌های کاربری جعلی و اسپم به تعلیق درآورد. در واقع ایلان ماسک معتقد است تعداد کاربران جعلی این شبکه اجتماعی از 5 درصدی که مدیرعامل توییتر اعلام می‌کند بسیار بیشتر است.

ایلان ماسک در همین راستا از مسئولان توییتر خواست تا برای تعیین تعداد حساب‌های اسپم نمونه‌ای تصادفی از ۱۰۰ حساب کاربری را مورد بررسی قرار دهند، اما پاراگ آگراوال، مدیرعامل توییتر در پاسخ به ادعای مطرح شده از سوی ایلان ماسک اعلام کرد چنین معیاری قابل استفاده نبوده و بررسی‌های این شرکت نشان می‌دهد تعداد حساب‌های اسپم کمتر از 5 درصد کل کاربران فعال روزانه است. در حال حاضر همچنان فرایند خرید توییتر توسط ایلان ماسک متوقف شده و تیم وی در حال بررسی تعداد کاربران جعلی توییتر هستند.

گفتنی است توقف روند خرید توییتر توسط ایلان ماسک باعث شده تا ارزش سهام این شرکت به میزان چشمگیری کاهش پیدا کند. علاوه بر این، هر یک از دو طرف معامله برای کناره‌گیری از خرید باید مبلغ یک میلیارد دلار را به عنوان جریمه پرداخت کند. البته ایلان ماسک تاکید کرد برای خرید توییتر متعهد است، اما تا مشخص نشدن حساب تعداد کاربران جعلی این فرایند را ادامه نخواهد داد.

استفاده ایلان ماسک از یک ایموجی توهین آمیز در توییتر

مدیرعامل توییتر پس از حواشی مربوط به توقف خرید توییتر در حساب کاربری خود نوشت ما طی هفته قبل نمای کلی فرایند تخمین حساب‌های کاربری جعلی را به ایلان ماسک ارائه دادیم و برای ادامه بحث در این مورد آمادگی داریم. وی افزود به جز شرکت توییتر، فرد یا سازمان دیگری قادر به تخمین تعداد حساب‌های اسپم در این شبکه اجتماعی نیست. همچنین برای این که مشخص شود توییتر کدام حساب‌های کاربری را در لیست کاربران فعال روزانه خود قرار می‌دهد، باید به اطلاعات محرمانه دسترسی داشت.

ایلان ماسک

ماسک در پاسخ به توییت پاراگ آگراوال واکنش عجیبی را نشان داد و از یک ایموجی توهین آمیز استفاده کرد که انتقاد کاربران را به همراه داشت. مدیرعامل توییتر تاکید کرد تعداد زیادی از حساب‌هایی که افراد واقعی آنها را مدیریت می‌کنند به حساب‌های جعلی شباهت دارند، از این رو نمی‌توان به آمار دقیقی از تعداد حساب‌های اسپم و بات‌ها دسترسی پیدا کرد.

البته برخی از کارشناسان بر این باورند که ماسک با به تعلیق درآوردن قرارداد 44 میلیارد دلاری خرید توییتر و با مطرح کردن چنین ایراداتی قصد دارد این شبکه اجتماعی را با قیمت کمتری خریداری کند. حتی برخی اعلام کردند ایلان ماسک از خرید این شبکه اجتماعی با چنین رقمی پشیمان شده و با پرداخت غرامت یک میلیارد دلاری به دنبال لغو قرارداد است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ایلان ماسک پولش به خرید توئیتر نمیرسه داره دبه میکنه و بهانه میاره ،
    ایلان ماسک دارایی نقد نداره و همه سهام هستن ، و خیلی از سهامش رو با ضرر فروخت برای توئیتر اما بعد دست نگه داشت ، و برای این بود که مدیر بایننس به الون پیشنهاد کمک به خرید توئیتر رو بهش داده بود…

  2. شاید فک کرده کیک یزدیه😔😹