گوشی های جدید هفته

گوشی های جدیدی که این هفته رونمایی خواهند شد

خانواده ردمی نوت 11T مهم‌ترین گوشی های جدیدی هستند که در هفته جاری رونمایی خواهند شد. علاوه بر این، محصولات جدیدی از اوپو و اینفینیکس هم در راه هستند.

در هفته پیش رو شاهد دو رویداد رونمایی و یک مراسم آنلاین هستیم و محصولاتی از برندهای Oppo، Infinix و Redmi شیائومی به طور رسمی معرفی خواهند شد.

معرفی گوشی های جدید هفته

اوپو و ردمی دو برندی هستند که محصولات جدیدشان را به صورت حضوری و در رویدادهایی اختصاصی در چین معرفی خواهند کرد. از طرف دیگر، اینفینیکس جدیدترین محصول خود را به صورت آنلاین رونمایی خواهد کرد.

به طور کلی انتظار می‌رود در این هفته شاهد رونمایی شش گوشی مختلف باشیم. با این وجود برندهای چینی احتمالا از محصولات و گجت‌های دیگری هم رونمایی خواهند کرد.

اینفینیکس Hot 12 Play

گوشی های جدید هفته

پیش از این اینفینیکس از رونمایی گوشی Hot 12 Play خود در تاریخ 23 می در هند خبر داده بود. تقریبا تمام مشخصات این محصول افشا شده است.

گوشی جدید اینفینیکس به یک صفحه نمایش 6.82 اینچی ال سی دی با رزولوشن HD+ و نرخ رفرش 90 هرتز مجهز است. این محصول همچنین از تراشه‌های هلیو G35 مدیاتک بهره خواهد برد.

گوشی هوشمند جدید اینفینیکس همچنین از یک دوربین دوگانه در پشت بهره می‌برد. این ماژول دوربین متشکل از یک حسگر 13 مگاپیکسلی و لنز AI است. علاوه بر این، دوربین سلفی این گوشی هم هشت مگاپیکسلی خواهد بود.

از دیگر مشخصات گوشی اینفینیکس هات 12 پلی می‌توان به حسگر اثر انگشت بر روی قاب پشتی گوشی، درگاه کارت حافظه میکرو اس دی، جک 3.5 میلیمتری هدفون و درگاه USB-C اشاره کرد. این گوشی از سیستم عامل اندروید 12 بهره برده و به یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد بود که با توان 18 وات شارژ می‌شود.

سری اوپو رینو 8

گوشی های جدید هفته

کمپانی اوپو در روز دوشنبه هفته آینده رویدادی اختصاصی را ترتیب داده و در آن از خانواده گوشی های Reno 8 خود رونمایی خواهد کرد.

این خانواده از سه گوشی اوپو رینو 8، رینو 8 پرو و رینو 8 پرو پلاس تشکیل خواهد شد. نسخه استاندارد این خانواده احتمالا از تراشه‌های دایمنسیتی 1300 بهره خواهد برد؛ در حالی که نسخه‌های پرو و پرو پلاس آن به ترتیب به تراشه‌های اسنپدراگون 7 نسل 1 و دایمنسیتی 8100 مکس مجهز خواهند بود.

همچنین نسخه‌های پرو از Reno 8 به تراشه‌های اختصاصی MariSilicon X مجهز خواهند بود که برای نخستین بار با دو گوشی اوپو فایند X5 و X5 پرو معرفی شدند. علاوه بر این، طراحی هر سه عضو این خانواده متفاوت با محصولات پیشین اوپو خواهد بود.

به جز این سه گوشی، انتظار می‌رود دومین تبلت اوپو به نام Oppo Pad Air نیز در این رویداد معرفی شود.

خانواده ردمی نوت 11T شیائومی

گوشی های جدید هفته

دیگر کمپانی چینی که در این هفته گوشی های جدید خود را معرفی و روانه بازار خواهد کرد، شیائومی است که دو گوشی از خانواده Redmi Note 11 را رونمایی خواهد کرد.

دو گوشی ردمی 11T پرو و پرو پلاس، دو عضو این خانواده هستند که به ترتیب به چیپست‌های دایمنسیتی 1300 و دایمنسیتی 8100 مدیاتک مجهز خواهند بود.

علاوه بر این، هر دو گوشی یاد شده از صفحه نمایش‌های ال سی دی استفاده خواهند کرد. ردمی ادعا می‌کند که صفحه نمایش به کار رفته در نسخه پرو پلاس یکی از بهترین‌های بازار خواهد بود. بعلاوه، نسخه پرو پلاس نخستین گوشی با صفحه نمایش ال سی دی خواهد بود که از وبسایت DisplayMate امتیاز A+ را دریافت می‌کند.

به جز این دو گوشی انتظار می‌شود شیائومی بند 7 و لپ تاپ ردمی بوک پرو 2022 نسخه رایزن نیز در همین رویداد رونمایی شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*