پرفروش ترین گوشی های جهان در سه ماهه اول 2022

پرفروش ترین گوشی های جهان در 3 ماهه اول سال 2022

لیست پرفروش ترین گوشی های جهان در سه ماهه اول 2022 منتشر شده است که در آن آيفون 13 پرو مکس در جایگاه دوم قرار دارد. سایر جایگاه‌ها به کدام مدل‌ها تعلق دارند؟

موسسه پژوهشی IDC گزارش جدیدی را بر اساس ارزیابی بازار گوشی‌های هوشمند منتشر کرده است که در آن، رتبه نخست لیست پرفروش ترین گوشی های جهان در سه ماهه اول 2022 به آيفون 13 اپل تعلق دارد.

متاسفانه در گزارش منتشر شده خبری از میزان فروش این گوشی‌ها نیست و صرفا به جایگاه آن‌‌ها از نظر محبوبیت اکتفا شده است. در جایگاه دوم آيفون 13 پرو مکس قرار دارد که نشان می‌دهد کاربران مشکلی با پرداخت پول بیشتر برای خرید یک گوشی هوشمند با نمایشگر بزرگ، عمر باتری بالا و دوربین خوب ندارند.

پرفروش ترین گوشی های جهان در سه ماهه اول 2022

در جایگاه سوم گوشی اقتصادی گلکسی A12 قرار دارد. جالب اینجاست که هیچکدام از گوشی‌های پرچمدار شرکت کره‌ای نتوانسته‌اند در لیست پرفروش ترین گوشی های جهان قرار گیرند. در رتبه چهارم آيفون 13 پرو دیده می‌شود و جایگاه پنجم نیز به سامسونگ گلکسی A32 تعلق دارد.

نتایج این گزارش نشان می‌دهد که کاربران استقبال بسیار خوبی از تمامی مدل‌های سری آيفون 13 به جز مدل مینی داشته‌اند. همین نیز می‌تواند تصمیم اپل برای حذف مدل مینی از سری آيفون 14 را تایید کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*