اپلیکیشن های پولی هواوی اپ گالری

هواوی اپ گالری به کاربران اجازه دانلود رایگان اپلیکیشن های پولی را می‌دهد!

یک باگ در فروشگاه هواوی اپ گالری – Huawei App Gallery وجود دارد که به کاربران اجازه می‌دهد اپلیکیشن های پولی را رایگان دانلود کنند!

از زمانی که جنگ بین چین و ایالات متحده بالا گرفت، هواوی تصمیم گرفت برای عبور از ممنوعیت استفاده از خدمات گوگل، راهکارهای نرم افزاری خودش را توسعه دهد. یکی از این راهکارها فروشگاه اپلیکیشن‌های هواوی اپ گالری، چیزی شبیه به پلی استور گوگل و اپ استور اپل است.

فروشگاه App Gallery دارای باگ‌هایی نیز هست که به گفته یکی از توسعه‌دهندگان، با وجود اینکه یکی از این مشکلات را چند ماه پیش گزارش داده، ولی هنوز برطرف نشده است. این باگ به کاربرانی که کمی هم دانش فنی داشته باشند اجازه می‌دهد اپلیکیشن های پولی را بدون نیاز به پرداخت و به صورت رایگان از هواوی اپ گالری دانلود کنند. و این خبر بدی برای توسعه‌دهندگانی است که اپلیکیشن‌هایشان را برای فروش در این فروشگاه قرار داده‌اند.

دیلان راسل (Dylan Roussel) توسعه‌دهنده‌ای که این مشکل را کشف کرده، تأکید می‌کند که این مشکل به خاطر فعال نکردن تأیید مجوز از سوی خود توسعه‌دهنده نیست، بلکه نقصی در خود فروشگاه است که تاکنون حل نشده است. او می‌گوید API اپ گالری هیچ محافظتی از اپلیکیشن‌های پولی انجام نمی‌دهد.

دانلود رایگان اپلیکیشن های پولی هواوی اپ گالری، توسعه‌دهندگان را خشمگین کرده است

این توسعه‌دهنده می‌گوید با استفاده از این روزنه امنیتی توانسته چنین اپلیکیشن پولی را به راحتی دانلود و استفاده کند. این مشکل بزرگی است که می‌تواند مانع از کسب درآمد توسعه‌دهندگان شود و به افراد سودجو اجازه دهد به طیف گسترده‌ای از اپلیکیشن‌هایی که روزها و ماه‌ها برای توسعه آن‌ها زحمت کشیده شده، به صورت کاملاً رایگان دسترسی پیدا کنند. اگرچه ما امیدواریم که هواوی زودتر به این موضوع رسیده و آن را حل کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*