هواوی اسمارت اسکرین V پرو

تلویزیون هوشمند هواوی اسمارت اسکرین V پرو با پنل اختصاصی سوپر مینی LED رونمایی شد

هواوی دو تلویزیون هوشمند جدید را از سری اسمارت اسکرین V پرو معرفی کرد. دو مدل 65 و 75 اینچی که قیمتی بین 11 هزار تا 16 هزار یوان دارند.

پس از کوتاه شدن دست هواوی از بازار جهانی گوشی های هوشمند، این کمپانی روی تولید دستگاه‌های دیگر متمرکز شده و معرفی دو مدل اسمارت اسکرین V پرو هم در همین راستا است.

این دو تلویزیون هوشمند با اسامی Huawei Smart Screen V75 Pro و V65 Pro به ترتیب قیمتی معادل 2390 و 1643 دلار دارند. البته فعلا فقط در چین عرضه شده‌اند.

مدل V75 Pro نخستین تلویزیون هوشمند دنیا با دو تاییدیه HDR Vivid و Audio Vivid است. همچنین هر دو محصول، از فناوری نوری SuperMiniLED هواوی بهره می‌برند و با حداکثر روشنایی 1000 نیت، از 97 درصد دامنه رنگ DCI-P3 پشتیبانی می‌کنند.

هواوی اسمارت اسکرین V پرو

تلویزیون های جدید هواوی، دارای سیستم صوتی هوشمند 3.1.2 و دو Sound X هستند تا با شکل‌دهی آرایش 5.1.2، تجربه یک تئاتر خانگی را به ارمغان بیاورند. علاوه بر ساندبار یکپارچه، یک وبکم پاپ آپ 24 مگاپیکسلی با هوش مصنوعی هم دارند.

این تلویزیون‌ها با برخورداری از رابط HDMI 2.1 و پشتیبانی از نرخ نوسازی متغیر 120 هرتز، به کار گیمرها نیز می‌آیند. در بُعد نرم افزاری هم ناگفته پیداست که به هارمونی او اس تجهیز شده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*