اسناد ثبت اختراع لپ تاپ رول شونده سامسونگ منتشر شد

اسناد ثبت اختراع لپ تاپ رول شونده سامسونگ منتشر شد

تصاویر و توضیحات منتشر شده از اختراع جدید سامسونگ در زمینه توسعه لپ تاپ های رول شونده، نسل آینده کامپیوترهای قابل حمل را نشان می‌دهد.

سامسونگ این روزها در تلاش است تا بخش گوشی‌های هوشمند تاشو خود را یکپارپه کند. با اینکه سرانجام رقابت در دسته جدید این محصولات در حال ظهور آغاز شده، اما غول کره‌ای هم‌چنان در عرضه دستگاه‌های منعطف و تاشو پیشتاز است. طبق انتظارات، دو گوشی گلکسی فولد 4 و زد فلیپ 4 از این بخش، به زودی وارد بازار خواهند شد. اما این پایان کار خلاقیت‌های سامسونگ در این زمینه نیست و این شرکت هم‌چنین در حال آماده‌سازی برای ورود به محصولات رول شونده است. هم‌اکنون، آخرین شواهد حاکی از توسعه لپ تاپ رول شونده با صفحه‌کلید قابل چرخش است.

لپ تاپ رول شونده سامسونگ

اسناد ثبت اختراع لپ تاپ رول شونده سامسونگ منتشر شد

همان‌طور ک در وب‌سایت ثبت اختراع سازمان جهانی مالکیت فکری مشاهده شده، سامسونگ به‌طور پیوسته در حال کار بر روی نمایشگر منعطف، تلفن‌های کشویی، صفحه‌نمایش کشویی با پشتیبانی از قلم S Pen و سایر موارد بوده است. اکنون نیز، به تازگی اطلاعات مربوط به یک لپ تاپ جدید سامسونگ از این پلتفرم نیز در این وب‌سایت رویت شده است. محصول در حال توسعه این شرکت، چشم‌اندازی اجمالی از طراحی لپ تاپ آینده سامسونگ را به ما می‌دهد.

طبق تصاویر و توضیحات منتشر شده، لپ تاپ آینده سامسونگ از طراحی رول شونده برخوردار است. این بدان معنی است که در داخل دستگاه، یک غلتک استوانه‌ای قرار خواهد گرفت. با قضاوت بر اساس تصاویر ثبت اختراع این محصول، برای استفاده از لپ تاپ، باید صفحه آن را به بالا کشید و به صفحه‌کلید دسترسی پیدا کرد. کاربر هم‌چنین باید صفحه‌کلید را به جلو بکشد. هنگامی‌که نمایشگر و کیبورد به بیرون کشیده شوند، کاربر می‌تواند از تجربه یک لپ تاپ کامل استفاده کند.

اسناد ثبت اختراع لپ تاپ رول شونده سامسونگ منتشر شد

با فرض آنکه رول کردن صفحه‌نمایش و صفحه‌کلید کار آسانی است، بنابراین می‌توان آن‌را به‌راحتی حمل و در کیف‌های کوچک جا داد. ظاهرا سامسونگ در تلاش است تا به زودی لپ تاپ های قابل حمل و احتمالا رول شونده بیشتری را مورد توسعه قرار دهد. بنابراین، این کنجکاوی وجود دارد که ببینیم آیا طراحی لپ تاپ های جدید در آینده‌ای نزدیک جای خود را در حوزه گوشی‌های هوشمند نیز باز خواهد کرد یا خیر.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*