اخراج امبر هرد

اتحاد سینمادوستان برای اخراج امبر هرد از آکوامن 2

دادگاه جانی دپ و امبر هرد حواشی بسیاری ایجاد کرده است. تازه‌ترین آن‌ها ایجاد یک کمپین میلیونی از طرف سینمادوستان برای اخراج امبر هرد از آکوامن 2 بوده است.

دادگاه جنجالی میان جانی دپ و امبر هرد در جریان است و در حالی که اکثریت مردم از آقای دپ حمایت می‌کنند، کمپین درخواست اخراج امبر هرد از فیلم آکوامن و پادشاهی گم‌شده – Aquaman and the Lost Kingdom به رشد خود ادامه می‌دهد. این کمپین در ابتدا برای اخراج امبر هرد از تولید فیلم آغاز شده بود و با اینکه ایشان در فیلمبرداری نیز شرکت می‌کرد، همچنان طرفداران به امضاء کردن و به اشتراک‌گذاری طومار ادامه می‌دادند. اکنون که شکایت جانی دپ علیه امبر هرد توجه عموم را به خود جلب کرده، این کمپین به شدت رشد کرده است. در واقع هم‌اکنون که در حال نگارش این مطلب هستیم، تعداد امضاء جمع‌آوری شده در این کمپین از چهار میلیون نفر گذشته است.

کمپین اخراج امبر هرد از آکوامن 2 که در سایت Change.org موجود است، تاکنون توانسته بیش از 4.3 میلیون امضاء جمع‌آوری کند و احتمالاً طولی نمی‌کشد که تعداد آن از مرز پنج میلیون امضاء عبور کند. تاکنون که این کمپین اثری نداشته و کمپانی برادران وارنر اقدام به اخراج امبر هرد نکرده‌اند، اما به نظر می‌رسد که به واسطه این کمپین از نظر عموم مردم راجع به خانم هرد با خبر شده‌اند. یک گزارشی اخیراً منتشرشده و حاکی از آن است که برادران وارنر مدت زمان نمایش دادن امبر هرد در فیلم آکوامن 2 را کمتر از ده دقیقه قرار داده‌اند و اگر این کمپین همچنان به جمع‌آوری امضاء ادامه دهد ممن است این مدت زمان حتی کمتر شود، همچنین نتیجه دادگاه نیز بسیار مؤثر خواهد بود.

آغازکننده کمپین اخراج امبر هرد از فیلم آکوامن 2 شرح کمپین نوشت:

جانی دپ توانست امبر هرد را به عنوان یک خشونتگر خانگی افشا کند. جانی دپ در دادخواست پنجاه میلیون دلاری خود، بسیاری از حوادث خشونت خانگی که به دست همسر سابقش امبر هرد متحمل شده است را توصیف می‌کند؛ از جمله یک مورد که دو مشت به صورت آقای دپ وارد کرد و مورد دیگر اینکه انگشت آقای دپ را با پرتاپ بطری ودکا خرد کرد و انگشت وی با جراحی اجباری بار دیگر وصل شد. آقای دپ تا آخر عمرش با این زخم زندگی خواهد کرد.

در ادامه این کمپین دلایلی بیشتری اخراج امبر هرد از فیلم آکوامن 2 آورده شده است. هنوز مشخص نیست که در ادامه به واسطه این کمپین و نتایج دادگاه چه اثراتی بر حرفه امبر هرد وارد خواهد شد، اما کاملاً واضح است که محبوبیت وی به شدت کاهش پیدا کرده و هم‌اکنون تعداد نفرات میلیونی از وی نفرت به دل دارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*