FMC SX5 فردا موتور

نسخه توربو شاسی بلند FMC SX5 فردا موتور در راه است

مدیر بازاریابی فردا موتورز اعلام کرد با توجه به استقبال از شاسی بلند FMC SX5 فردا موتور قصد داریم نسخه توربو آن را نیز به بازار عرضه کنیم.

محمدرضا آریان نژاد، مدیر بازاریابی فردا موتورز در خصوص اهداف این شرکت در سال ۱۴۰۱ عنوان کرد آمارهای تولید رسمی نشان می‌دهند این شرکت خودروسازی توانست در سال ۱۴۰۰ حدود 2 هزار دستگاه خودرو به تولید برساند. در همین راستا یکی از اهداف ما افزایش چند برابری تولید بوده و به همین دلیل ظرفیت‌های تولید 5 برابری را نیز فراهم کرده‌ایم. وی افزود در حال حاضر کارخانه فردا موتورز با ظرفیت مناسبی در حال تولید خودروهای SX5، T5 و ۵۱۱ بوده و به زودی تولید FMC M4 نیز آغاز خواهد شد.

تولید نسخه توربو FMC SX5 فردا موتور

FMC SX5 فردا موتور

مدیر بازاریابی فردا موتورز در ادامه گفته‌های خود بیان کرد از آنجایی که شاسی بلند FMC SX5 مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است، قصد داریم علاوه بر نسخه فعلی نسخه جدیدی از آن مجهز به موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ را نیز تولید و به بازار عرضه کنیم. این خودرو از لحاظ فنی و امکانات نسبت به تیپ فعلی بهبود پیدا خواهد کرد.

آریان نژاد با اعلام این که تولید نسخه توربو FMC SX5 از اواخر سال جاری آغاز خواهد شد گفت تولید یک سدان کلاس C جدید نیز در دستور کار این شرکت قرار دارد. وی افزود هم‌اکنون تعداد نمایندگی‌های فعال فروش و خدمات پس از فروش این شرکت در سراسر کشور به 36 نمایندگی می‌رسد و در همین راستا برای توسعه شبکه عاملیت‌های فردا موتورز قصد داریم از ظرفیت ۱۱۷ نمایندگی موجود در گروه خودرویی خود استفاده کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*