شرکت دوربین سازی لایکا، شریک جدید شیائومی است؛ اولین محصول مشترک در اواسط تابستان می‌آید

شرکت دوربین سازی لایکا، شریک جدید شیائومی است؛ اولین محصول مشترک در اواسط تابستان می‌آید

شیائومی و لایکا با تایید شایعات مبنی بر همکاری با یک‌دیگر، از عرضه اولین گوشی پرچم‌دار تصویربرداری مشترک خود در ماه جولای خبر دادند.

شرکت شیائومی به تازگی با تایید شایعات مبنی بر همکاری استراتژیک خود با لایکا، از عرضه اولین گوشی هوشمند پرچم‌دار خود در زمینه عکاسی به طور مشترک با این کمپانی در ماه جولای خبر داد. از آنجایی‌که گمانه‌زنی‌ها در مورد همکاری شیائومی و لایکا صحت دارد، احتمالا دستگاه مورد بحث، شیائومی 12 اولترا خواهد بود.

پیش‌تر، شناخته‌ شده‌ترین همکاری لایکا در عرصه دوربین گوشی‌های هوشمند با شرکت هواوی بود که تحت تاثیر تحریم‌های دولت ایالات متحده قرار گرفت. بنابراین منطقی بود که این غول تصویربرداری، به همکاری با دیگر تولیدکنندگان گوشی هوشمند روی بیاورد.

شرکت دوربین سازی لایکا، شریک جدید شیائومی است؛ اولین محصول مشترک در اواسط تابستان می‌آید

طبق بیانیه مطبوعاتی مشترک، شیائومی و لایکا ایده‌های مشابهی را در مورد تصویربرداری در سر دارند و هر دو مشتاق‌ هستند تا تجربه عکاسی با موبایل را به سطح جدیدی ارتقا دهند. شیائومی بر بهبود تجربه کاربری نهایی تمرکز دارد و امیدوار بوده تا توانایی‌های عکاسی با موبایل را تا حد زیادی برجسته کند. شیائومی و لایکا با اشتراک نظر در اهداف و ایده‌ها، در زمینه طراحی لنز اپتیکال نیز با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

ماتیاس هارش، مدیرعامل Leica Camera AG در این باره گفت:

اعلام همکاری بلند مدت استراتژیک با شیائومی باعث افتخار است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه همکاری عمیق و بی سابقه‌ای در جریان است، افزود که هر دو شرکت در صدد آن هستند که اولین پرچم‌دار تصویربرداری مشترک خود را توسعه دهند. او در ادامه وعده داد تا کیفیت تصویری استثنایی همراه با عناصر زیبایی‌شناسی کلاسیک Leica و خلاقیت نامحدود، در گوشی جدید Xiaomi ارائه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*