تریلر جدید ثور 4

تریلر جدید ثور 4 را تماشا کنید

تریلر جدید ثور 4 با معرفی شخصیت قصاب خدایان منتشر شد؛ عشق و تندر – Love And Thunder یکی از آثار ابرقهرمانی مورد انتظار امسال بوده که چیزی تا اکران آن باقی نمانده است.

ساعاتی پیش تریلر جدید ثور 4 منتشر شد که صحنه‌هایی بیشتر از کریس همسورث در نقش ثور را نشان می‌دهد که پس از وقایع فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی – Avengers: Endgame با زندگی و وجود خود کنار می‌آید. در این تریلر جدید همچنین برای اولین‌بار شاهد رونمایی از شخصیت‌هایی همچون گور، قصاب خدایان با هنرنمایی بازیگر برنده جایزه اسکار کریستین بیل و شخصیت زئوس با هنرنمایی دیگر بازیگر برنده جایزه اسکار راسل کرو هستیم.

نخستین تریلر ثور 4 در ماه آوریل منتشر شد که بیشتر ملاقات ثور با نگهبانان کهکشان، که خودشان با فیلم جدید نگهبانان کهکشان در می 2023 به سینماها باز خواهند گشت، را نشان می‌داد. در تریلر جدید ثور 4، به دیگر شخصیت‌هایی که در تریلر نخست کمتر نمایش داده شدند همچون جین با هنرنمایی ناتالی پورتمن و گور، قصاب خدایان، بیشتر پرداخته شده است.

در زیر می‌توانید تریلر جدید ثور 4 را به صورت کامل مشاهده نمایید.

ثور: عشق و تندر چهارمین قسمت از سری فیلم‌های ثور و بیست و نهمین فیلم در دنیای سینمایی مارول است. این فیلم توسط تایکا وایتیتی کارگردانی شده که فیلمنامه آن حاصل همکاری وایتیتی جنیفر کایتین رابینسون است. از بازیگرانی که در این فیلم هنرنمایی کرده‌اند می‌توان به کریس همسورث در نقش ثور در کنار تسا تامپسون، ناتالی پورتمن، کریستین بیل، کریس پرت، جیمی الکساندر، پام کلمنتیئف، دیو باتیستا، کارن گیلان، شان گان، جف گلدبلوم و وین دیزل اشاره کرد.

ثور: عشق و تندر که جزوی از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول است، برنامه‌ریزی شده تا در تاریخ ۸ ژوئیهٔ ۲۰۲۲ (۱۷ تیر ۱۴۰۱) در سینماهای ایالات متحده آمریکا روی پرده برود.

ثور 4 مورد انتظارترین پروژه حال و حاضر دنیای سینمایی مارول بوده که به زودی اکران می‌شود. پیش از آن فیلم دکتر استرنج در مولتی‌ورس جنون – Doctor Strange in the Multiverse of Madness از بزرگ‌ترین پروژه‌های مارول بود که به تازگی اکران شده و تاکنون توانسته بیش از هفتصد میلیون دلار در باکس‌آفیس جهانی فروش داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*