سامسونگ

با اولویت‌های جدید سامسونگ در دوران پس از کرونا آشنا شوید

سامسونگ در دوران پس از کرونا برای تولید محصولات خود اولویت‌های جدیدی را در نظر گرفت که در ادامه با مهم‌ترین آنها آشنا خواهیم شد.

شیوع ویروس کرونا نشان داد زندگی بشر بیشتر از آنچه تصور می‌شد به فناوری وابسته است. در واقع علاوه بر این که پیشرفت‌های علمی در بخش‌های مختلف از شیوع این ویروس جلوگیری کرد، فناوری نیز باعث شد تا در سخت‌ترین شرایط، بشر بتواند با ابزارها و دستگاه‌های دیجیتالی ارتباط خود را با سایرین حفظ کند.

سامسونگ

در همین راستا پس از پایان بحران شیوع کرونا، شرکت‌های فعال در حوزه فناوری نیز اولویت‌های خود را تغییر داده و رویکردهای خود را به‌روز کردند. همچنین برخی از شرکت‌های بزرگ در این حوزه در سال 2022 موضوع‌هایی مثل سلامتی و شخصی‌سازی محصولات را در صدر اولویت‌های خود قرار دادند.

نگاهی با اولویت‌های جدید سامسونگ

تمرکز روی سلامتی

بسیاری از خریداران لوازم دیجیتال و خانگی بعد از پایان بحران کرونا اولویت‌های خود را تغییر دادند و موضوع سلامتی به اصلی‌ترین اولویت آنها در زمان خرید این کالاها تبدیل شده است. در واقع مشتریان اکنون در زمان خرید این سوال را مطرح می‌کنند که کدام دستگاه‌ها و ابزارها باعث حفظ بیشتر سلامتی آنها می‌شوند. در همین راستا تولیدکنندگان نیز برای هماهنگی با اولویت‌های جدید کاربران فرایند بهینه‌سازی محصولات خود را در دستور کار قرار دادند.

سامسونگ

شرکت سامسونگ در همین راستا یخچال فریزرهای جدید سری Bespoke را با فناوری Cool Zone Select طراحی کرده تا کاربران بتوانند مواد غذایی را به شکل دلخواه و با مناسب‌ترین دمای ممکن خنک نگه دارند. در واقع کاربران با این فناوری قادرند فقط با یک لمس ساده میزان سرمایش یخچال را از بین 4 حالت فریزر، یخچال، خنک یا انجماد کم انتخاب کنند.

سامسونگ

یخچال‌های سری Bespoke French Door سامسونگ به یک محفظه ویژه FlexZone نیز مجهز شدند که برای نگهداری ویژه مواد غذای طراحی شده است. در این محفظه مواد غذایی در شرایط بهینه نگهداری می‌شوند تا غذاها برای مدت طولانی‌تری تازه بمانند. همچنین محفظه FlexZone از چهار حالت دمایی از پیش تنظیم شده بهره می‌برد تا خانواده‌ها بتوانند اقلام را بر اساس نیاز خود نگهداری کنند.

سامسونگ

سامسونگ همواره در ساخت محصولات خود به موضوع سلامتی توجه داشته و در همین راستا گجت هوشمندی چون گلکسی واچ را با ویژگی‌های مهمی نظیر اندازه‌گیری فشار خون طراحی کرده است. ساعت های هوشمند گلکسی واچ 3، واچ اکتیو 2 و واچ 4 به حسگرهای پیشرفته‌ای چون نظارت بر ضربان قلب مجهز شدند که امکان تحلیل ضربان نبض و میزان فشار خون را به همراه دارند. همچنین در اپلیکیشن Health Monitor می‌توان فشار خون و سایر علائم حیاتی را مشاهده کرد. ضمن این که امکان به اشتراک گذاشتند این اطلاعات به شکل فایل PDF نیز فراهم شده است.

توجه ویژه به سفارشی‌سازی

گلکسی Z Flip3 Bespoke Edition

قابلیت سفارشی‌سازی محصولات جزو مهم‌ترین عوامل در کسب رضایت کاربران محسوب می‌شود. در واقع شرکت‌ها سعی دارند امکانی را فراهم کنند تا هر کاربر بتواند لوازم شخصی خود نظیر گوشی هوشمند، ساعت هوشمند و حتی یخچال‌ها را طبق سلیقه خود طراحی کند. البته سامسونگ با طراحی محصولات سری Bespoke توانسته بخشی از این اهداف را محقق سازد.

سامسونگ در سری Bespoke لوازم خانگی خود برای نخستین بار گوشی‌های تاشو سری Flip و نسخه ویژه Z Flip3 Bespoke Edition را به قابلیت شخصی‌سازی گوشی های هوشمند مجهز کرده است.

کاربران با گلکسی Z Flip3 که از ابعاد کوچک، طراحی منحصربه‌فرد و قابلیت‌های نوآورانه بهره می‌برد می‌توانند شخصیت و سلیقه خود را به معرض نمایش بگذارند. نسخه Bespoke این گوشی به ترکیب‌های جدیدی از رنگ‌های قابل شخصی‌سازی و رابط کاربری خاصی مجهز شده که به واسطه آن کاربران برای شخصی‌سازی دستگاه با سلیقه خود به امکانات بیشتری دسترسی خواهند داشت.

گلکسی Z Flip3 Bespoke Edition

سامسونگ با آزمایش هزاران رنگ و شناسایی سایه‌های مختلف توانسته یک پالت شامل 49 ترکیب رنگ احتمالی را برای گلکسی Z Flip3 Bespoke Edition به وجود آورد. همچنین کاربران قادرند برای انتخاب قاب‌های گوشی مشکی یا نقره‌ای و رنگ‌های جلو و عقب آبی، زرد، صورتی، سفید یا مشکی ترکیب دلخواه خود را به وجود آورند. ضمن این که امکانی برای کاربران ساعت های هوشمند گلکسی واچ 4 فراهم شده تا بتوانند ساعت خود را با ترکیب رنگ‌ها، اندازه‌ها و بندهای مختلف با سلیقه خود هماهنگ کنند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*