ردمی نوت 11 SE

ردمی نوت 11 SE معرفی شد؛ همان ردمی نوت 10 5G اما بدون دوربین ماکرو

شیائومی از ردمی نوت 11 SE رونمایی کرد. گوشی Redmi Note 11 SE همان ردمی نوت 10 5G با یک تفاوت جزئی در مشخصات فنی و قیمت جدید است.

ردمی روز گذشته از گوشی‌های سری ردمی نوت 11T و ایربادهای سری ردمی بادز 4 در چین رونمایی کرد. البته پیش از معرفی رسمی، شایعات مختلفی در مورد این گجت‌ها منتشر شده بود؛ اما چیزی که کسی از آن خبر نداشت و سبب شگفتی کاربران شد، ردمی نوت 11 SE بود. اگرچه این گوشی یک مدل جدید به نظر می‌رسد، اما چیزی جز نسخه احیا شده ردمی نوت 10 5G نیست.

ردمی نوت 11 SE

ردمی نوت 10 5G در نیمه اول 2021 معرفی شد و با نام‌های ردمی نوت 10T 5G و پوکو M3 Pro 5G (البته با اندکی تغییر ظاهری) نیز در بازارهای مختلف شناخته می‌شود. حالا یک سال از آن زمان گذشته است و شیائومی تصمیم گرفته همان گوشی را با نامی جدید عرضه کند. البته برخلاف سه نسخه دیگر، Redmi Note 11 SE از دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی بهره نمی‌برد.

از مشخصات این گوشی می‌توان به صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، تراشه دایمنسیتی 700 و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

ردمی نوت 11 SE

شیائومی قصد دارد این گوشی را در دو نسخه مجهز به ۴ گیگ رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و ۸ گیگ رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و با قیمت‌های ۱۶۵ و ۲۱۰ دلار عرضه کند. Redmi Note 11 SE در دو رنگ آبی و مشکی روانه بازار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*