موتورولا موتو E32s

موتورولا موتو E32s معرفی شد؛ یک گوشی اقتصادی به تمام معنا

موتورولا از گوشی خوش قیمت Moto E32s رونمایی کرد. از مشخصات موتورولا موتو E32s می‌توان به صفحه نمایش ۶.۵ اینچی ۹۰ هرتز و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

چندی پیش موتورلا در سکوت خبری از Moto E32 در اروپا رونمایی کرد و حالا نوبت به نسخه جدید این گوشی با نام موتو E32s رسیده است. در ادامه به مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت گوشی جدید موتورولا می‌پردازیم.

مشخصات موتورولا موتو E32s

موتورولا موتو E32s

عضو جدید خانواده موتو از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی بهره می‌برد که در بخش بالایی آن حفره‌ای کوچک برای دوربین سلفی دیده می‌شود. این نمایشگر از سه طرف حاشیه‌های باریکی دارد؛ اما حاشیه بخش پایینی آن کمی بیشتر است. از مشخصات صفحه نمایش موتو E32s می‌توان به رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و رفرش‌ریت ۹۰ هرتز اشاره کرد.

در بخش تصویربرداری نیز شاهد حضور دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و حسگر سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی هستیم. برای تماس‌های تصویری و عکس‌های سلفی نیز می‌توانید روی دوربین ۸ مگاپیکسلی این گوشی حساب کنید.

موتورولا موتو E32s

قلب تپنده موتورولا موتو E32s چیپست مدیاتک هلیو G37 است که در کنار ۳ یا ۴ گیگ رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی دیده می‌شود. همچنین موتورولا برای بالا بردن ارزش گوشی خرید اقتصادی خود از اندروید 12 استفاده کرده است. انرژی مورد نیاز این دستگاه نیز توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ سریع ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند.

کاربران می‌توانند گوشی جدید موتورولا را با استفاده از حسگر اثر انگشت قرار گرفته در بدنه کناری یا با استفاده از فناوری تشخیص چهره باز کنند. از دیگر قابلیت‌های موتورولا موتو E32s می‌توان به وای‌فای، VoLTE، بلوتوث 5.0 و تاییدیه IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و آب اشاره کرد.

موتورولا موتو E32s

مشخصات و طراحی Moto E32s تقریبا هیچ تفاوتی با موتو ای 32 ندارد و تنها تفاوت محسوس این دو در چیپست استفاده شده است. E32 به چیپست یونیساک T606 مجهز شده بود؛ اما گوشی جدید موتورولا از هلیو G37 بهره می‌برد.

قیمت و زمان عرضه

موتورولا قیمت ۱۴۹ یورو را برای موتو E32s در نظر گرفته است و می‌خواهد از ۶ خرداد آن را در دو رنگ نقره‌ای و خاکستری در بازار هند عرضه کند.