تاریخ انتشار کالاف دیوتی مدرن وارفر 2

تاریخ انتشار کالاف دیوتی مدرن وارفر 2 مشخص شد

شرکت اکتیویژن تاریخ انتشار کالاف دیوتی مدرن وارفر 2 – Call of Duty: Modern Warfare 2 را به صورت رسمی اعلام کرد.

تاریخ انتشار کالاف دیوتی مدرن وارفر 2 مشخص شد و کمتر از 6 ماه دیگر می‌توانید این بازی مورد انتظار و بزرگ را تجربه کنید.

استودیوی «اینفینیتی وارد» با انتشار یک تیزر ویدیویی کوتاه، تاریخ عرضه‌ی مدرن وارفر 2 را اعلام کرد. در این تیزر، تصویر یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های مجموعه، سایمون رایلی ملقب به «گوست» به نمایش گذاشته شده و در پایان تاریخ «28 اکتبر 2022» (6 آبان 1401) را مشاهده می‌کنید که در واقع روز عرضه‌ی رسمی بازی است.

در کنار گوست، در این تیزر دیگر شخصیت‌های «گروه ویژه‌ی 141» از جمله کاپیتان پرایس و سوپ مکتاویش نیز برای لحظاتی به چشم می‌خورند.

مدرن وارفر 2 اگرچه تایید شده اما هنوز اولین تریلر آن در دسترس قرار نگرفته است. طبق شایعات، اکتیویژن این تریلر را در تاریخ 8 ژوئن (18 خرداد) منتشر خواهد کرد.

این بازی رویدادهای نسخه‌ی سال 2019 را ادامه می‌دهد که آغازی دوباره برای مجموعه‌ی مدرن وارفر بود. قسمت اول داستان یک مامور سازمان اطلاعات مرکزی ایالات متحده را روایت می‌کرد که با همکاری سرویس هوایی ویژه‌ی انگلستان در مقابل نیروهای متجاوز روسی قرار می‌گیرد که به کشور ساختگی «اورزیکستان» حمله کرده‌اند.

تاریخ انتشار کالاف دیوتی مدرن وارفر 2

براساس آمار منتشر شده از سوی شرکت سازنده، مدرن وارفر 2019 موفق‌ترین نسخه‌ی کل مجموعه‌ی کالاف دیوتی به حساب می‌آید و آن‌ها امیدوارند که قسمت دوم این موفقیت‌ها را ادامه دهد.

ناگفته نماند که کالاف دیوتی مدرن وارفر 2 تنها بازی این مجموعه در سال جاری میلادی نخواهد بود؛ اکتیویژن در حال توسعه‌ی یک نسخه‌ی جدید از «وارزون» هم هست که ظاهرا ارتباطی با وارزون فعلی ندارد. از این بازی اطلاعات چندانی در دست نیست اما گفته می‌شود که شامل اِلمان‌های بتل رویال خواهد بود و به صورت رایگان عرضه می‌شود.

شما در تاریخ 6 آبان 1401 می‌توانید منتظر مدرن وارفر 2 باشید. در صورت انتشار اخبار مرتبط با این بازی، آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*