تصاویر مفهومی اپل واچ سری 8

تصاویر مفهومی اپل واچ سری 8، ساعت اپل را جذابتر از همیشه نشان می‌دهد

جدیدترین تصاویر مفهومی اپل واچ سری 8 – Apple Watch Series 8 تفاوت ظاهری این ساعت هوشمند که بی‌شباهت با آیفون ۱۳ نیست را به نمایش می‌گذارند.

ما انتظار داریم امسال، سال بزرگی برای اپل واچ باشد؛ چرا که غول کوپرتینویی می‌خواهد پاییز امسال از سه مدل جدید شامل یک مدل SE و یک مدل تنومند رونمایی کند. اما شاید جذاب‌ترین مدل، نسخه پرچمدار اپل واچ سری ۸ باشد که به تازگی رندرهایی از آن به بیرون درز پیدا کرده است.

تصاویر مفهومی اپل واچ سری 8

یک طراح که با نام کاربری Id_vova در توییتر فعالیت می‌کند، تصاویر مفهومی اپل واچ سری 8 را با نمایشگر مربعی منتشر کرده، در حالی که قسمت زیری دیوایس برای راحت قرار گرفتن روی مچ دست کاربر و سازگاری کامل با بندهای موجود در بازار، به صورت منحنی طراحی شده است.

بزرگ‌ترین تفاوت این مدل در تصاویر مفهومی منتشر شده نسبت به اپل واچ سری ۷ کنونی، شیشه روی نمایشگر آن است که از حال منحنی خارج شده و مثل جدیدترین گوشی‌های آیفون اپل، لبه‌هایی کاملاً مسطح دارد. حاشیه‌های دور نمایشگر نیز نازک‌تر شده‌اند و این می‌تواند به اپل واچ ۸ اجازه دهد بیشترین نسبت صفحه نمایش به بدنه در بین تمام نسل‌های ساعت هوشمند اپل را ارائه کند.

تصاویر مفهومی اپل واچ سری 8

در رندرهایی که پیشتر توسط دیگر هنرمندان منتشر شده بود هم حاشیه‌های بالایی و هم پایینی دیوایس مسطح بودند، اما این رندرهای جدید بیشتر شبیه به واقعیت است؛ چرا که انحنای قسمت زیری بدنه جلوی اذیت و آزار مچ دست کاربر را می‌گیرد. شما در جدیدترین تصاویر مفهومی اپل واچ سری 8 همچنین می‌توانید بزرگ‌تر شدن سایز اسپیکر و همچنین تاج دیجیتالی به همراه یک دکمه لمسی در طرف راست بدنه را ببینید.

تصاویر مفهومی اپل واچ سری 8

از نظر سنسورها ما توقع تغییرات خیلی بزرگی در این سری نداریم. در حالی که ضربان قلب و سطح اکسیژن خون کاربر را اندازه‌گیری خواهد کرد، شایعاتی از اندازه‌گیری دمای بدن، قند خون و فشار خون توسط اپل واچ نیز به گوش می‌رسد که بعید است در نسل پیش رو ارائه شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*