ریلمی پد ایکس، سومین تبلت Realme

ریلمی پد ایکس، سومین تبلت Realme با امکانات میان‌رده معرفی شد

شرکت Realme از سومین تبلت اندرویدی خودش به نام ریلمی پد ایکس رونمایی کرد. Realme Pad X یک تبلت با مشخصات فنی میانرده و قیمت مقرون به صرفه است.

کمپانی ریلمی از سومین تبلت اندرویدی خودش به نام ریلمی پد ایکس رونمایی کرد. این دیوایس از یک نمایشگر ۱۱ اینچی با پنل LCD فول اچ‌دی پلاس و پشتیبانی از قلم هوشمند، چیپست اسنپدراگون ۶۹۵ و یک باتری ۸،۳۴۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است.

مشخصات و امکانات تبلت Realme Pad X

ریلمی پد ایکس، سومین تبلت Realme

به طور دقیق‌تر، نمایشگر تبلت ریلمی پد X رزولوشن ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسلی، نسبت تصویر ۵ به ۳ و اوج روشنایی ۴۵۰ نیت را ارائه می‌کند. یک قلم هوشمند حساس به فشار نیز برای آن طراحی شده که به صورت جداگانه فروخته می‌شود. در جلوی این تبلت یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید وسیع ۱۰۵ درجه‌ای و در پشت آن هم یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

ضخامت این تبلت ۷.۱ میلی‌متر و وزن آن ۴۹۹ گرم است. به لطف اسپیکرهای چهارگانه با پشتیبانی از Dolby Atmos و Hi-Res Audio، ریلمی پد ایکس گزینه جذابی برای استفاده‌های چندرسانه‌ای است. چیپست میان‌رده اسنپدراگون ۶۹۵ هم در قلب تپنده آن قرار دارد که ۴ یا ۶ گیگابایت رم آن را همراهی می‌کنند و یک حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی با امکان ارتقا توسط کارت حافظه microSD در دسترس کاربران می‌گیرد. در بخش نرم افزاری این تبلت Realme UI 3.0 for Pad بر پایه سیستم عامل اندروید قرار دارد. باتری ۸،۳۴۰ میلی‌آمپر ساعتی آن نیز با توان ۳۳ واتی شارژ می‌شود.

قیمت تبلت ریلمی پد ایکس

این تبلت قرار است در رنگ‌های سبک، آبی و خاکستری وارد بازار شود. قیمت نسخه پایه این تبلت با ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه داخلی ۱۹۳ گرم است، در حالی که برای خرید نسخه قدرتمندتر آن با ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی باید ۲۳۷ دلار بپردازید. ریلمی این تبلت را از چند روز دیگر وارد بازار چین می‌کند، ولی هنوز خبری از عرضه جهانی آن نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*