آنر 70 پرو با دایمنسیتی 8000 به استقبال بنچمارک گیک بنچ رفت

نتایج بنچمارک آنر 70 پرو – Honor 70 Pro با برخی از مشخصات آن در بنچمارک گیک بنچ منتشر شد. این گوشی رده‌بالا به تراشه دایمنسیتی 8000 مدیاتک مجهز است.

آنر در حال تدارک برای عرضه نسل جدید پرچم‌دار خود است. این شرکت اکنون از سایه هواوی خارج شده و در آستانه تبدیل شدن به یک مجموعه مستقل و مسلط بر بازار چین است. در واقع آنر نظر بسیاری از مشتریان سابق هواوی و هم‌چنین تازه‌واردان را به خود جلب کرده است. پس از عرضه دستگاه‌های موفق، این کمپانی در نظر دارد تا به زودی از خانواده گوشی‌های هوشمند Honor 70 شامل سه نسخه آنر 70، آنر 70 پرو و پرو پلاس رونمایی کند.

انتظار می‌رود که هر سه عضو این خانواده دارای مشخصات رده‌بالایی باشند و از طراحی نسبتا مشابه با نسل پیشین استفاده کنند. اکنون در آستانه معرفی، مشخصات گوشی آنر 70 پرو در وب‌سایت گیک بنچ منتشر شده است.

با توجه به فهرست فاش شده گیک بنچ، آنر 70 پرو به پردازنده دایمنسیتی 8000 مدیاتک مجهز خواهد شد که در ساخت آن از فناوری 5 نانومتری استفاده شده است. این دستگاه در تاریخ 30 مه همراه با دو نسخه معمولی و پرو پلاس وارد بازار خواهند شد.

آنر 70 پرو با دایمنسیتی 8000 به استقبال بنچمارک گیک بنچ رفت

گوشی Honor 70 Pro در آزمایش بنچمارک گیک بنچ با شماره مدل SDY-AN00 ثبت شده است. با توجه به اطلاعات افشا شده، این دستگاه در کنار بهره‌گیری از تراشه مدیاتک، از پردازنده گرافیکی سری Mali-G610 استفاده خواهد کرد.

طبق اطلاعات منتشر شده، این محصول به 12 گیگابایت رم مجهز خواهد شد. این دستگاه به طور پیش‌فرض از سیستم‌عامل اندروید 12 و رابط کاربری Magic UI 6.0 استفاده می‌کند.

آنر 70 پرو با دایمنسیتی 8000 به استقبال بنچمارک گیک بنچ رفت

گوشی جدید آنر، در بخش چند هسته‌‌ای امتیاز 819 و 3303 را کسب کرده است. با توجه به تصاویر فاش شده، آنر 70 پرو در قاب جلو دارای یک بریدگی بزرگ به شکل قرص است که در داخل آن دو برش دایره‌ای قرار دارند.

این دستگاه هم‌چنین از پیکربندی سه‌گانه دوربین با تجهیز به سنسور اصلی IMX800 سونی برخوردار خواهد بود. ابعاد این سنسور 1/1.49 اینچ و وضوح آن 54 مگاپیکسل است.

در نهایت، Honor 70 Pro احتمالا با یک نمایشگر AMOLED و خمیده با نرخ نوسازی 120 هرتز و هم‌چنین پشتیبانی از شارژ سریع 100 وات عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*