بایوشاک کالکشن

بایوشاک کالکشن در فروشگاه اپیک رایگان شد!

فروشگاه اپیک گیمز، بازی بایوشاک کالکشن – BioShock: The Collection که شامل هر سه قسمت مجموعه می‌شود را به‌صورت رایگان در اختیار طرفداران قرار داد.

بایوشاک کالکشن هم‌اکنون در فروشگاه اپیک گیمز رایگان شده است و این فرصت را دارید تا آن را به حساب کاربری خود اضافه کنید.

اپیک گیمز هر هفته بین یک الی سه بازی خوب را کاملا رایگان در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. اگر صاحب حساب کاربری فروشگاه اپیک هستید، این عناوین را به راحتی می‌توانید به اکانت خود اضافه کنید و برای همیشه صاحب آن‌ها شوید. البته با توجه به تحریم‌های ایالات متحده، متاسفانه این وب‌سایت از داخل ایران قابل دسترسی نیست و باید از راه‌های دیگری برای ورود به آن استفاده کنید.

اپیک قصد دارد تا برای چهار هفته‌ی آینده، بازی‌های بزرگی را رایگان کند، آن‌ها هفته‌ی گذشته «بوردرلندز 3» را مجانی عرضه کردند و این هفته قرعه به نام بایوشاک کالکشن افتاده است که شامل هر سه قسمت سه‌گانه‌ی اصلی یعنی بایوشاک، بایوشاک 2 و بایوشاک اینفینیت می‌شود.

بایوشاک کالکشن

این کالکشن در سال 2016 برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و ایکس باکس وان انتشار یافت و در ابتدای عرضه به آن انتقاداتی هم شد اما در مجموع مورد تحسین قرار گرفت و به فروش خوبی هم رسید.

در سوی دیگر، می‌توان انتظار داشت که انتشار رایگان این کالکشن با معرفی نسخه‌ی جدید مجموعه در ارتباط باشد. اگر اخبار بازی‌ها را در چند سال اخیر دنبال کرده باشید، احتمالا می‌دانید که شرکت 2K در حال توسعه‌ی یک بایوشاک جدید است که وظیفه‌ی ساخت آن برعهده‌ی استودیوی تازه‌ تاسیس «کلاد چمبر» (Cloud Chamber) خواهد بود.

این احتمال وجود دارد که 2K قصد داشته تا بازار بایوشاک را یک بار دیگر گرم کند. در صورت انتشار اخبار رسمی مرتبط با این نسخه‌ی جدید، آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

بایوشاک کالکشن تا تاریخ 2 ژوئن (12 خرداد) در فروشگاه اپیک گیمز رایگان خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*