زمان عرضه و مشخصات فنی شیائومی ردمی 11 5G

زمان عرضه و مشخصات فنی شیائومی ردمی 11 5G منتشر شد

گوشی اقتصادی شیائومی ردمی 11 5G به زودی معرفی می‌شود. این محصول نسبت به ردمی 10 پیشرفت چشمگیری داشته ولی در عین حال با همان قیمت نسل قبل عرضه می‌شود.

یکی از مورد انتظارترین گوشی‌های ارزان قیمت شیائومی، گوشی شیائومی ردمی 11 5G است که ظاهراً در ماه آینده میلادی معرفی خواهد شد. البته هنوز مشخص نیست که دقیقاً در چه تاریخی رونمایی و عرضه می‌شود.

انتظار می‌رود این گوشی به یک نمایشگر ۶.۵۸ اینچی LCD با وضوح فول اچ‌دی پلاس مجهز باشد که نرخ رفرش ۹۰ هرتزی دارد. چیپست قدرت‌بخش آن دایمنسیتی ۷۰۰ مدیاتک است که آن را ۴ گیگابایت رم همراهی می‌کند. حافظه داخلی نسخه پایه آن نیز ۶۴ گیگابایت است که با یک کارت حافظه microSD می‌توان آن را ارتقا داد.

پیکربندی دوربین پشتی این گوشی شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور ثانویه ۲ مگاپیکسلی (یا ماکرو یا تشخیص عمق) است. دوربین سلفی این گوشی هم ۵ مگاپیکسلی است و از یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با توان شارژ ۱۸ واتی نیرو می‌گیرد.

قیمت گوشی شیائومی ردمی 11 5G

گوشی جدید شیائومی قرار است با قیمت پایه ۱۸۰ دلاری روانه بازار شود. اگر این گزارش درست باشد، این دیوایس پیشرفت چشمگیری نسبت به نسل گذشته، گوشی ردمی 10 داشته، در حالی که قیمت خوبی را هم ارائه می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*