اولین تصویر ایندیانا جونز 5

اولین تصویر ایندیانا جونز 5 از بازگشت هریسون فورد خبر می‌دهد

سرانجام اولین تصویر ایندیانا جونز 5 – Indiana Jones 5 با حضور هریسون فورد در دسترس قرار گرفت که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

اولین تصویر ایندیانا جونز 5 منتشر شد و در آن می‌توانید هریسون فورد را رویت کنید که در سن 79 سالگی بازگشته است تا احتمالا برای آخرین بار، نقش یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های سینمایی تاریخ را بازی کند.

ایندیانا جونز 5 برای سال‌ها در دست توسعه قرار داشت و سال گذشته در نهایت جلوی دوربین رفت. برای این قسمت در کنار فورد، بازیگران دیگری همچون فیبی والر-بریج، مس میکلسن، توماس کرچمان، بوید هالبروک، شانت رنه ویلسون، توبی جونز و آنتونیو باندراس حضور دارند. جزئیات قصه هنوز اعلام نشده است اما انتظار می‌رود که قسمت پنجم به طور همزمان یک دنباله و یک پیش‌درآمد باشد.

برخلاف چهار قسمت پیشین که استیون اسپیلبرگ را در مقام کارگردان داشت، سکان هدایت این فیلم را جیمز منگولد برعهده دارد که تاکنون دو بار نامزد جایزه‌ی اسکار بهترین کارگردانی شده است و فیلم لوگان را هم در کارنامه دارد.

توسعه‌ی این فیلم نزدیک به 15 سال به طول انجامید و جرج لوکاس نمی‌توانست داستان موردنظرش را پیدا کند. استیون اسپیلبرگ هم با اینکه علاقه‌ی زیادی به ساخت فیلم داشت اما کنار رفت تا یک فیلم‌ساز دیگر بتواند اثر متفاوت و تازه‌ای بسازد. مراحل فیلم‌برداری قسمت پنجم در ماه فوریه 2022 به پایان رسید و حالا اولین تصویر آن را در زیر می‌توانید مشاهده کنید که قهرمان قصه را در حال عبور از یک غار تاریک نشان می‌دهد:

با اینکه طرفداران همچنان در انتظار انتشار اولین تریلر فیلم هستند اما این تصویر را هم باید اتفاق هیجان‌انگیزی بدانیم، زیرا دیگر می‌توانیم مطمئن باشیم که هریسون فورد بازگشته و همچنان چهره‌ی اصلی فیلم است.

پس از اینکه شرکت دیزنی، استودیوی لوکاس‌فیلم را در سال 2016 خریداری کرد، بدیهی بود که دیر یا زود آن‌ها مجموعه‌ی ایندیانا جونز را احیا کنند. تمرکز اصلی آن‌ها در سال‌های اخیر روی مجموعه‌ی جنگ ستارگان بوده اما ایندیانا جونز هم یکی از سری فیلم‌های مشهور چند دهه‌ی اخیر است که می‌تواند در گیشه موفق ظاهر شود.

آخرین ملاقات ما با این شخصیت، به سال 2008 و فیلم قلمروی جمجمه بلورین بازمی‌گردد که متاسفانه در حد انتظار ظاهر نشد و طرفداران نسبت به استفاده‌ی افراطی از جلوه‌های ویژه و سکانس‌های اکشن غیرمنطقی، انتقاد داشتند. حالا با حضور منگولد در پشت دوربین، می‌توان انتظار داشت که این مجموعه به روزهای اوج خود بازگردد.

ایندیانا جونز 5 که هنوز نام کامل آن مشخص نشده است، در تاریخ 30 ژوئن 2023 (9 تیر 1402) به اکران سینماهای جهان در می‌آید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*