خودروی خارجی

10 خودروی خارجی که به احتمال زیاد وارد ایران خواهند شد

خودروهای خارجی طی چند ماه آینده به دلیل آزادسازی واردات خودرو وارد ایران خواهند شد. از این رو قصد داریم شما را با 10 خودروی خارجی که شانس بالایی برای حضور در ایران دارند آشنا کنیم.

در حال حاضر وزارت صنعت شرایط واردات خودرو را به شکل رسمی اعلام نکرده و هنوز مشخص نیست خودروهای خارجی در چه بازه قیمتی اجازه ورود به بازار ایران را خواهند داشت. در همین راستا برخی از فعالان و کارشناسان این حوزه پیش‌بینی می‌کنند خودروهای خارجی در کلاس اقتصادی و با قیمت ارزان در بازه قیمتی 8 تا 20 هزار دلار (حدود 300 تا 500 میلیون تومان) اجازه ورود به بازار ایران را خواهند داشت.

در این رده قیمتی خودروهای متعددی از برندهای بزرگی چون میتسوبیشی، ام جی، رنو، سوزوکی، هیوندای، کیا و نیسان وجود دارند که از گیربکس اتوماتیک، پیشرانه مناسب، مصرف سوخت پایین و امکانات متعدد بهره می‌برند و همچنین می‌توانند به خوبی به نیاز مشتریان ایرانی پاسخ دهند. در همین راستا با بررسی چند سایت خودرویی در امارات لیستی از ۱۰ خودرو خارجی که شانس حضور در بازار ایران را دارند تهیه کرده‌ایم. در ادامه قیمت و مشخصات این ۱۰ خودرو خارجی را مشاهده می‌کنید:

10 خودروی خارجی که احتمالا به ایران می‌آیند

سوزوکی دیزایر مدل 2022

قیمت: حدود ۳۱۰ میلیون تومان

خودروی خارجی

سوزوکی دیزایر مدل ۲۰۲۲ با قیمت 36 هزار و 900 درهم در بازار امارات به فروش می‌رسد که با توجه به نرخ ارز قیمت آن حدود ۳۱۰ میلیون تومان خواهد بود. این خودرو به یک پیشرانه ۱.۲ لیتری و گیربکس اتوماتیک مجهز شده است. همچنین این خودروی ژاپنی به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف سوخت 6 لیتری را به همراه خواهد داشت.

میتسوبیشی اتریج مدل 2022

قیمت: حدود ۳۱۰ میلیون تومان

خودروی خارجی

مشتریان اماراتی می‌توانند میتسوبیشی اتریج مدل 2022 را در این کشور با قیمت حدود 36 هزار و 900 درهم برابر با ۳۱۰ میلیون تومان خریداری کنند. این خودرو از یک پیشرانه ۱.۲ لیتری و گیربکس اتوماتیک بهره می‌برد.

میتسوبیشی میراژ مدل ۲۰۲۲

قیمت: حدود ۳۱۰ میلیون تومان

خودروی خارجی

این محصول میتسوبیشی با قیمت حدود 36 هزار و 900 درهم برابر با ۳۱۰ میلیون تومان در بازار امارات به فروش می‌رسد. این خودرو به یک پیشرانه ۱.۲ لیتری و گیربکس اتوماتیک مجهز شده و به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر حدود 4.8 لیتر سوخت مصرف می‌کند.

رنو سیمبل مدل ۲۰۲۲

قیمت: حدود 378 میلیون تومان

خودروی خارجی

شرکت رنوی فرانسه این محصول خود را با قیمت 37 هزار و 300 درهم برابر با ۳۱۳ میلیون تومان به مشتریان اماراتی عرضه می‌کند.

کیا پگاس مدل ۲۰۲۲

قیمت: حدود 378 میلیون تومان

کیا پگاس مدل ۲۰۲۲

مشتریان اماراتی می‌توانند کیا پگاس را با قیمت 45 هزار درهم برابر با 378 میلیون تومان خریداری کنند. این خودرو به یک پیشرانه ۱.۴ لیتری مجهز شده و به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف سوخت ۶.۱ لیتری را به همراه دارد.

هیوندایی گرند مدل 2022

قیمت: حدود 336 میلیون تومان

خودروی خارجی

شرکت هیوندای، مدل ۲۰۲۲ گرند را با قیمت 39 هزار و 999 درهم برابر با 336 میلیون تومان به بازار امارات عرضه می‌کند. این خودرو از یک پیشرانه ۱.۲ لیتری و گیربکس اتوماتیک بهره می‌برد.

کیا پیکانتو مدل ۲۰۲۲

قیمت: حدود ۳۶۱ میلیون تومان

کیا پیکانتو

مشتریان اماراتی می‌توانند کیا پیکانتو را با قیمت 43 هزار درهم برابر با ۳۶۱ میلیون تومان خریداری کنند. این خودرو به یک موتور ۱.۲ لیتری و گیربکس اتوماتیک مجهز شده است.

ام جی ۵ مدل ۲۰۲۲

قیمت: حدود 484 میلیون تومان

خودروی خارجی

ام جی ۵ با قیمت 57 هزار و 645 درهم برابر با 484 میلیون تومان در بازار امارات به فروش می‌رسد. این خودرو خارجی از گیربکس CVT اتوماتیک و پیشرانه ۱.۵ لیتری بهره می‌برد.

نیسان سانی مدل ۲۰۲۲

قیمت: حدود 486 میلیون تومان

خودروی خارجی

شرکت نیسان مدل ۲۰۲۲ سانی را با قیمت 57 هزار و 900 درهم برابر با 486 میلیون تومان به بازار امارات عرضه می‌کند. این خودرو خارجی به یک موتور ۱.۶ لیتری و گیربکس CVT اتوماتیک مجهز شده است.

رنو داستر مدل ۲۰۲۲

قیمت: حدود 478 میلیون تومان

رنو داستر

مشتریان اماراتی می‌توانند رنو داستر مدل ۲۰۲۲ را با قیمت 56 هزار و 900 درهم برابر با 478 میلیون تومان خریداری کنند. این خودروی خارجی از یک پیشرانه 2 لیتری و گیربکس اتوماتیک بهره می‌برد.