ایلان ماسک قیمت دوج کوین

ایلان ماسک دوباره با یک توییت قیمت دوج کوین را بالا کشید

ایلان ماسک مجددا با انتشار یک توییت قیمت دوج کوین را در بازار قرمز ارز دیجیتال افزایش داد. اما محتوای توییت جدید ایلان ماسک درباره Dogecoin چه بود؟

ایلان ماسک از ابتدای سال 2021 در حال حمایت همه جانبه از دوج کوین به عنوان نخستین میم کوین بازار ارز دیجیتال است. دوج کوین که در سال 2013 فقط با هدف شوخی با بیت کوین خلق شد، تا قبل توییت‌ های ایلان ماسک ارزش بازار پایینی داشت، اما بعد از آن توانست به فهرست ده رمز ارز دارای بالاترین مارکت کپ صعود کند. البته توییت های ایلان ماسک دیگر به اندازه قبل قادر به بالا بردن قیمت دوج کوین نیست، اما هر از گاه تکانی به آن می‌دهد!

حدود دو ماه قبل، ایلان ماسک اعلام کرد شرکت تسلا به زودی ارز دیجیتال دوج کوین را به عنوان روشی برای پرداخت برخی محصولات خود (به غیر از خودروهای الکتریکی) خواهد پذیرفت. این خبر با رشد قیمت دوج کوین همراه بود. با گذشت زمان، نوبت به اجرایی شدن این طرح رسید. ایلان ماسک با انتشار یک توییت قبول Dogecoin برای خرید برخی محصولات تسلا را رسما اعلام کرد. همچنین به گفته وی، مسیری مشابه به زودی در شرکت اسپیس ایکس نیز دنبال خواهد شد.

توییت ایلان ماسک

بعد از این اتفاق قیمت دوج کوین در بازار قرمز رنگ ارز دیجیتال رشدی نزدیک به 10 درصدی را تجربه کرد. البته در مقایسه با قبل،‌ تاثیر توییت های ایلان ماسک روی قیمت دوج کوین کاهش یافته است؛ ابتدای سال 2021 یک توییت مشابه، قیمت هر Dogecoin را حداقل 1,000 درصد افزایش می‌داد!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*