نسخه پولی تلگرام
نسخه پولی تلگرام

نسخه پولی تلگرام به زودی منتشر می‌شود

به زودی نسخه پولی تلگرام منتشر می‌شود. این نسخه استیکرها و ری‌اکشن‌های خاص و فضای ابری نامحدود را در اختیار کاربران می‌گذارد.

یکی از یافته‌های الساندرو پالوزی، توسعه‌دهنده ایتالیایی، این است که تلگرام به عرضه نسخه پولی نزدیک می‌شود. نشانه‌هایی در یک رشته داده وجود دارد که از تغییراتی زیادی در کلمات صفحه خوش‌آمدگویی هنگام دانلود و نصب پیام‌رسان تلگرام خبر می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نسخه پریمیوم پیام‌رسان Telegram، چه قابلیت‌هایی دارد؟

در نسخه فعلی شما عبارت «تلگرام برای همیشه رایگان است. بدون تبلیغ. بدون حق اشتراک» را مشاهده می‌کنید. اما در نسخه پولی تلگرام این جملات جای خودشان را به عبارت «تلگرام فضای ابری نامحدود رایگانی را برای چت‌ها و فایل‌های چندرسانه‌ای فراهم می‌کند» داده است. مشخصاً این نشان می‌دهد اینستاگرام در حال کار روی یک نسخه حق اشتراکی است که به زودی معرفی خواهد شد.

این توسعه‌دهنده می‌گوید Telegram برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد را در اختیار کاربران نسخه پریمیوم قرار خواهد داد. همچنین ستاره‌ای در کنار نام شما در لیست چت‌ها ظاهر می‌شود که از طریق آن اپلیکیشن به شما اجازه دسترسی به استیکرها و ری‌اکشن‌های اختصاصی را می‌دهد. هنوز هزینه حق اشتراک این نسخه نامشخص است؛ ولی به زودی می‌توانیم از آن اطلاع پیدا کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*