اسنپ

کاربران راننده اسنپ مبتلا به بیماری ام اس از پرداخت کمیسیون معاف شدند

اسنپ همزمان با روز جهانی بیماری ام اس در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود کاربران راننده مبتلا به بیماری ام اس را از پرداخت کمیسیون معاف کرد.

شرکت اسنپ همزمان با روز جهانی ام اس در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود و به منظور حمایت از گروه‌های مختلف جامعه برای کاربران راننده مبتلا به این بیماری طرح ویژه حمایتی را در نظر گرفت و آنها را به مدت 6 ماه از پرداخت کمیسیون معاف کرد. گفتنی است کاربران راننده دارای معلولیت اسنپ نیز از ابتدای فعالیت این شرکت از پرداخت کمیسیون معاف شدند.

طرح حمایتی اسنپ برای کاربران مبتلا به ام اس

کاربران راننده اسنپ مبتلا به بیماری ام اس که از انجمن ام اس ایران کارت عضویت دریافت کردند، می‌توانند بعد از انجام ثبت نام آنلاین از طریق سامانه ثبت نام غیر حضوری اسنپ، شماره تلفن و کد ملی ثبت شده خود در انجمن ام اس را اعلام کنند.

علاوه بر این، کاربران راننده که هم‌اکنون در اسنپ عضویت دارند نیز با ارائه مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی، شماره تلفن و کد ملی ثبت شده به انجمن می‌توانند از این معافیت بهره‌مند شود. این انجمن به شکل دوره‌ای لیستی از اعضای خود که در ناوگان اسنپ عضویت دارند را به اسنپ اعلام می‌کند تا آنها از پرداخت کمیسیون معاف شوند.

بیماری اس ام چیست؟

کنفدراسیون جهانی ام اس با هدف افزایش سطح آگاهی اجتماعی در خصوص این بیماری روز 30 می را به عنوان روز جهانی ام اس نام‌گذاری کرد. انجمن ام اس ایران نیز برای این روز شعار «همبستگی ملی برای درک درست و واقعی از ام اس» را در نظر گرفت.

بیماری مالتیپل اسکلروزیس (MS) جزو گروه بیماری‌های خود ایمنی بوده که در آن سیستم ایمنی فرد به اشتباه به سیستم عصبی مرکزی شامل مغز و نخاع حمله می‌کند. این حملات در داخل سیستم عصبی واکنش‌های التهابی ایجاد کرده که نتیجه آن تخریب برخی از قسمت‌ها خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*