فصل چهارم کاراگاهان واقعی

فصل چهارم سریال کاراگاهان واقعی ؛ از داستان تا بازیگران

به تازگی جزئیات داستانی فصل چهارم کاراگاهان واقعی به همراه عنوان این فصل منتشر شد که مشخص کرد جودی فاستر چه ماجرایی در پیش دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فصل چهارم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

چندی پیش جزئیات داستانی دقیقی از فصل چهارم کاراگاهان واقعی – True Detective که عنوان آن کشور شب – Night Country است، منتشر شد و مشخص کرد که چه ماجرایی در پیش روی بازیگر نقش اول تازه وارد به این سریال یعنی جودی فاستر قرار دارد. این مجموعه تلویزیونی آنتولوژی جنایی آمریکایی ساخته نیک پیزولاتو برای اولین‌ بار سال 2014 در شبکه اچ بی او پخش شد. در فصل اول سریال بازیگران متیو مک‌کانهی و وودی هارلسون در نقش کارآگاهان نقش اول هنرنمایی کردند که وظیفه کارگردانی آنها بر عهده کری فوکوناگا، کارگردان فیلم زمانی برای مردن نیست – No Time to Die، بود.

پس از موفقیت‌های فصل اول که با تحسین بسیار خوب منتقدان و مخاطبان همراه بود و همچنین جوایز متعددی که کسب کرد، ساخت فصل دوم سریال با هنرنمایی ریچل مک‌آدامز، کالین فارل و وینس وان در نقش‌های اصلی تأیید شد. در سال 2019 نیز فصل سوم کاراگاهان واقعی با هنرنمایی ماهرشالا علی در نقش یک کاراگاه سالخورده و همکار دیرینه‌اش با هنرنمایی استفن دورف پخش شد.

اگرچه که پس از فصل سوم، ساخت ادامه سریال در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، در ماه فوریه سال جاری تأیید شد که پس از سه سال وقفه فصل چهارم کاراگاهان واقعی ساخته خواهد شد. بری جنکینز، کارگردان فیلم مهتاب – Moonlight، در کنار عیسی لوپز به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی فصل چهارم معرفی شدند که لوپز نویسندگی این فصل و کارگردانی قسمت اول را برعهده دارد. آلن پیج آریاگا یکی از نویسندگان سریال از مردگان متحرک بترسید – Fear the Walking Dead نیز به عنوان یکی از نویسنده‌های جدید فصل چهارم کاراگاهان واقعی معرفی شد.

طبق گزارش هالیوود ریپورتر، جزئیات جدید فصل چهارم کاراگاهان واقعی و همچنین عنوان فصل Night Country، پرونده جدید سریال را روشن می‌کند. جودی فاستر در نقش لیز دانورز ایفای نقش می‌کند و در تلاش برای حل یک سری قتل‌های احتمالی در آلاسکا با شروع فصل زمستان است. پس از ناپدید شدن شش کارگر تحقیقاتی در قطب شمال، دانورز و همکارش اوانجلین ناوارو باید این مردان را در تاریکی‌های پایدار شب ردیابی کنند. در زیر می‌توانید خلاصه داستان رسمی منتشرشده از طرف اچ بی او برای فصل چهارم کاراگاهان واقعی را مطالعه کنید:

هنگامی که شب طولانی زمستان در انیس، آلاسکا فرا می‌رسد، شش مردی که ایستگاه تحقیقاتی قطب شمال تسالال را اداره می‌کردند، بدون هیچ ردی ناپدید می‌شوند. برای حل این پرونده، کارآگاهان لیز دانورز و اوانجلین ناوارو باید با تاریکی که در خود دارند مقابله کنند و حقایق آشفته را که در زیر یخ‌های ابدی مدفون شده‌اند، جستجو کنند.

فصل چهارم کاراگاهان واقعی

فصل چهارم کاراگاهان واقعی در شهر خیالی انیس، آلاسکا که به احتمال زیاد در شمال آلاسکا در نزدیکی اقیانوس منجمد شمالی واقع شده است جریان دارد. در آن عرض جغرافیایی، ساکنان و پژوهشگران ممکن است بیش از دو ماه تاریکی را تجربه کنند، زیرا خورشید در مدت زیادی از زمستان در زیر افق باقی می‌ماند. عنوان فصل چهارم که کشور شب انتخاب شده به این آب و هوا کمک اشاره دارد و نشان می‌دهد که دانورز و همکار او ناوارو باید پرونده محققان گمشده را در تاریکی همیشگی و همچنین در هوای زمستانی و طاقت‌فرسای آلاسکا حل کنند.

محیط خیالی این فصل از آلاسکا ممکن است از شهر کوچک قطبی یوتکیاجویک ، که قبلاً با نام بارو شناخته می‌شد، الهام گرفته شده باشد. با جمعیتی بیش از پنج هزار نفر، یوتکیاجویک دارای یک شب قطبی در زمستان است که شصت و شش روز طول می‌کشد. علاوه بر این، این مکان همچنین محل استقرار ایستگاه تحقیقاتی قطب شمال / رصدخانه محیطی بارو بوده که ممکن است یک عنصر الهام‌بخش دیگر برای فصل چهارم کاراگاهان واقعی باشد.

اگرچه هنوز تاریخ پخشی برای فصل چهارم کاراگاهان واقعی اعلام نشده است، اما از همین حالا می‌توان حدس زد که فصلی فوق‌العاده هیجان‌انگیز و زیبا در انتظار داریم که هنرنمایی بازیگر باتجربه‌ای همچون جودی فاستر در آن می‌تواند جذابیت‌های آن را دو چندان کند. به محض انتشار خبرهای تکمیلی بیشتر در مورد سریال کاراگاهان واقعی: کشور شب، خبرها را به اطلاع شما همراهان وب سایت گجت نیوز خواهیم رساند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*