ویدیو پروژکتور 4K مالتی کالر هایسنس

هایسنس از نخستین ویدیو پروژکتور 4K مالتی کالر جهان به نام Vidda C1 رونمایی کرد

هایسنس Vidda C1، نخستین ویدیو پروژکتور 4K مالتی کالر جهان معرفی شد. این پروژکتور یک نمایشگر ۱۵۰ اینچی ایده‌آل برای گیمینگ با اسپیکرهای استریو دالبی اتموس را به وجود میاورد.

شب گذشته، شرکت چینی هایسنس از جدیدترین محصول خودش، یک ویدیو پروژکتور به نام Vidda C1 رونمایی کرد. این محصول چیزی را ارائه می‌کند که باعث شده نسبت به دیگر محصولات موجود در بازار متمایز باشد. Hisense Vidda C1 در اصل نخستین ویدیو پروژکتور 4K مالتی کالر جهان است.

ویدیو پروژکتور 4K مالتی کالر هایسنس

این دیوایس می‌تواند خروجی چندرسانه‌ای تا حداکثر ۱۳۵۰ ANSI لومن را با پوشش ۲۰۲ درصدی فضای رنگی BT.709 ارائه کند. دقت رنگ این پروژکتور بالا است و رنگ‌هایی با عمق ۱۰ بیتی را نیز منتشر می‌کند. نرخ رفرش این نمایشگر تا ۲۴۰ هرتز بالا می‌رود، از فناوری تقویت نرخ رفرش حرکتی MEMC پشتیبانی می‌کند و استاندارد +HDR10 را نیز در بر می‌گیرد.

تراشه MT9669 مدیاتک با ۴ گیگ رم در قلب تپنده این پروژکتور حضور دارد، در حالی که ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی را هم در دسترس کاربران قرار می‌دهد. به این‌ها باید سنسورهای CMOS و ToF را نیز اضافه کرد که باعث می‌شود پروژکتور هایسنس داده‌های محیط اطراف خود را جمع‌آوری کرده و سپس از هوش مصنوعی برای کالیبره کردن خودکار خروجی صفحه نمایش در جهت ارائه بهترین تجربه چندرسانه‌ای استفاده کند. ویدیو پروژکتور 4K مالتی کالر هایسنس می‌تواند برای فوکوس، تراز‌بندی، اندازه صفحه نمایش و حتی جهت‌گیری پخش از کالیبراسیون خودکار بهره ببرد.

ویدیو پروژکتور 4K مالتی کالر هایسنس

هایسنس می‌گوید ابعاد ایده‌آل برای استفاده از این ویدیو پروژکتور بین ۸۰ تا ۱۵۰ اینچ است. با در نظر گرفتن این قضیه، شما می‌توانید تجربه بازی کردن با کیفیت تصویر خوب را در ابعاد بزرگی به دست بیاورید. از آنجا که نرخ تأخیر صفحه ۱۲ میلی‌ثانیه و نرخ رفرش ۲۴۰ هرتز است، یک نمایشگر ۱۵۰ اینچی ایده آل را برای گیمرها ارائه می‌کند که قابلیت حمل بسیار آسانی دارد.

ویدیو پروژکتور 4K مالتی کالر هایسنس

در انتها باید به اسپیکرهای به کار رفته روی این پروژکتور اشاره کرد که شامل دو اسپیکر ۱۰ واتی استریو می‌شود. این اسپیکرها از Dolby Atmos و Hi-Res Audio پشتیبانی می‌کنند تا صدایی غنی را به گوشی کاربر برسانند و نیازی به اسپیکرهای جانبی نباشد.

قیمت ویدیو پروژکتور 4K مالتی کالر هایسنس

این پروژکتور قرار است با قیمتی حدود ۱،۰۵۰ دلار وارد بازار چین شود. مشخص نیست آیا با همین قیمت وارد دیگر بازارها خواهد شد یا قیمت متفاوتی خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*