خرید گوشی‌ تا 5 میلیون

راهنمای خرید گوشی‌ تا 5 میلیون تومان

شرکت‌های سامسونگ و شیائومی بهترین گوشی‌ها را با کیفیت بالا و ارزان‌ترین قیمت، تولید می‌کنند. وب سایت https://avandmobile.com/ در زمینه خرید و فروش انواع این گوشی‌ها فعالیت دارد.

همانطور که در مقاله جدید مجله خبری آوند موبایل آمده است؛ با توجه به گستردگی کاربری گوشی‌های موبایل و سلیقه کاربران، گوشی‌های میان‌رده که در بازه قیمتی 3 تا 5 میلیون تومان‌اند، اکنون سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده و در فهرست پرفروش‌های دنیا جای گرفته‌اند. شرکت‌های سامسونگ و شیائومی نقش بسیار پررنگی در این بازار دارند.

هر دو شرکت شیائومی و سامسونگ هر ساله مدل‌های مختلفی از گوشی‌های موبایل را جهت خرید، روانه بازار می‌کند و سعی دارند با عرضه انواع مختلف گوشی‌های موبایل، بخش بزرگی از بازار موبایل را در اختیار بگیرد. در ادامه این مقاله راهنمای خرید بهترین گوشی‌ شیائومی و سامسونگ با قیمت 5 میلیون تومان را آورده‌ایم.

گوشی سامسونگ ای 03 اس

سری گلکسی A0 سامسونگ گوشی‌های ضعیف و ارزان قیمتی را شامل می‌شوند که فروش خوبی هم دارند. قاب پشت گوشی ای 03 اس، پلاستیکی است و نسبت به خط و خش مقاومت زیادی ندارد. صفحه نمایش بزرگ و 6.5 اینچی می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید گوشی A03s باشد. پنل نمایشگر از نوع PLS LCD بوده و رزولوشن 1600 در 720 پیکسل آن یک کیفیت معمولی را رقم می‌زند.

تراشه‌ی Helio P35 با معماری 12 نانومتری شرکت مدیاتک در ای 03 اس قرار گرفته است. این گوشی سامسونگ از اندروید 11 بهره برده و رابط کاربری One UI 3.1 Core روی آن نصب و راه اندازی شده است.

سامسونگ در گلکسی A03s از نظر دوربین کیفیت خوبی را ارائه داده است. پنل دوربین شامل دوربین اصلی با 13 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق  2 مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی نیز از یک لنز 5 مگاپیکسلی تشکیل شده است. یکی از بهترین ویژگی‌های A03s استفاده از یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت است که با یک بار شارژ بیش از 1 روز و نیم بدون نیاز به شارژ مجدد دوام می‌آورد.

خرید گوشی‌ تا 5 میلیون

گوشی سامسونگ ای 13

گلکسی A13 نسل جدید گوشی‌های ارزان‌قیمت سامسونگ است که امتیاز خوبی در بخش دوربین و طراحی گرفته است. طراحی گوشی ای 13 سامسونگ، نسبت به دیگر محصولات سری ای، کمی متفاوت است. قاب پشتی ظاهری یک‌دست و مات دارد و قسمت مربوط به لنز، هم‌سطح با آن طراحی شده است. صفحه‌نمایش TFT با اندازه 6.6 اینچ و وضوح 1080 در 2408 از نرخ نوسازی 90 هرتز بهره می‌برد.

گلکسی ای 13 سامسونگ از پردازنده اگزینوس 850 شرکت سامسونگ بهره گرفته که یک تراشه 8 نانومتری است و سرعت پردازش نسبتا قابل قبولی دارد. در A13 رابط کاربری One UI 4.1 روی سیستم عامل اندروید 12 تعبیه شده است و امکانات جذابی را برای کاربر فراهم کرده است.

پنل دوربین گوشی Galaxy A13 از یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، یک لنز فوق عریض 5 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی بهره می‌برد که با توجه به قیمت ای 13 اتفاق بسیار خوبی است. ظرفیت باتری گوشی A13 سامسونگ 5000 میلی‌آمپر ساعت است و با یک بار شارژ، برای یک روز کامل دوام می‌آورد و از قابلیت شارژ 25 وات پشتیبانی می‌کند.

گوشی سامسونگ ای 22

اولین نکته‌ در طراحی گوشی A22 سامسونگ، وزن این گوشی است. این گوشی با وزن 186 گرم بسیار سبک و خوش‌دست است. بهترین مزیت گوشی ای 22 بدون شک صفحه‌نمایش 6.4 اینچی از نوع Super AMOLED با نرخ نوسازی 90 هرتز است.

سامسونگ در نسخه 4G A22 از تراشه مدیاتک هلیو  G80که یک پردازنده هشت هسته‌ای است، استفاده کرده که از سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3 بهره می‌برد.

ای 22 سامسونگ متشکل از چهار دوربین و یک فلش LED است. دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و پوشش ۱۲۳ درجه، دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی و در نهایت دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی مجموعه دوربین‌های این گوشی را تشکیل داده‌اند. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر هم به قوت خود باقی است و با یک ساعت بازی کالاف دیوتی موبایل فقط 18 درصد از شارژ گوشی کم می‌شود.

گوشی موبایل شیائومی پوکو ام 4 پرو 5جی

قاب پشتی گوشی شیائومی Poco M4 Pro با کمی انحنا جلوه‌ای مات دارد و ترکیب رنگ خاکستری تیره در کنار برآمدگی مشکی رنگ دوربین، ظاهر زیبایی به وجود آورده است. گوشی پوکو ام 4 پرو در قاب جلویی خود از محافظ گوریلا گلس و یک نمایشگر 6.6 اینچی از نوع پنل  IPS LCD بهره برده است. رزولوشن صفحه‌نمایش 1080 در 2400 پیکسل و نرخ نوسازی آن 90 هرتز است.

تراشه دایمنسیتی 810 با پشتیبانی از 5 جی به‌عنوان پردازنده مرکزی و جدیدترین نسخه رابط کاربری MIUI یعنی شماره 12.5 به همراه سیستم عامل اندروید 11 در پوکو ام 4 پرو به کار رفته است.

نسخه 5جی گوشی پوکو ام 4 پرو شیائومی به یک لنز اصلی و یک لنز اولترا واید مجهز شده است. لنز دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی دارای قابلیت فوکوس خودکار تشخیص فاز است. دوربین فوق عریض هم از وضوح 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد. ظرفیت باتری این گوشی موبایل شیائومی پوکو 5000 میلی‌آمپری است و از تکنولوژی شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند.

خرید گوشی‌ تا 5 میلیون

گوشی شیائومی ردمی 10

ردمی 10 اولین گوشی شیائومی است که دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به آن افزوده شده است. پنل جلویی ردمی 10 کاملا تخت طراحی شده و دارای نمایشگری 6.5 اینچی از نوع IPS LCD و رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل است.

شیائومی برای Redmi 10 از تراشه مدیاتک Helio G88 با معماری 12 نانومتری استفاده کرده است. اندروید 11 به همراه رابط کاربری اختصاصی آن یعنی MIUI 12.5 هم در سیستم عامل آن به کار رفته است.

پنل دوربین ردمی 10 از 4 لنز تشکیل شده است؛ لنز اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی، لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی. ظرفیت باتری 5000 میلی‌آمپر است که از قابلیت شارژ 18 واتی پشتیبانی می‌کند و شارژ کامل آن بین 80 تا 100 دقیقه زمان می‌برد.

گوشی شیائومی ردمی نوت 11

متریال به کار رفته در شیائومی نوت 11 در حد پرچم‌دار و بصورت شیشه‌ای طراحی شده است. قاب پشتی شیشه‌ای طراحی ماتی دارد و با گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود. پنل IPS نمایشگر گوشی شیائومی ردمی نوت 11 با اندازه 6.6 اینچ و رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل، از نرخ نوسازی 90 هرتز پشتیبانی می‌کند.

گوشی موبایل Redmi Note 11 با توجه به قیمت مناسبش، مانند دیگر اعضای خانواده گوشی‌های شیائومی، از یک پردازنده قدرتمند بهره گرفته است. تراشه Dimensity 810 5G با معماری 6 نانومتری ساخت شرکت مدیاتک در کنار اندروید 11 و رابط کاربری MIUI 12.5، عملکرد خوبی برای این گوشی شیائومی رقم زده است.

پنل دوربین 4گانه ردمی نوت 11 یک لنز اصلی با وضوح 50 مگاپیکسلی دارد و به دوربین فوق عریض با وضوح 8 مگاپیکسل، لنز ماکرو 2 مگاپیکسل و تشخیص عمق 2 مگاپیکسل نیز مجهز است. ظرفیت باتری هم 5000 میلی‌آمپر است که با قابلیت شارژ سریع 33 وات در 30 دقیقه به طور 100 درصد شارژ می‌شود و تا یک روز کامل شارژدهی دارد.

فروشگاه آوند موبایل یکی از مراکز معتبر گوشی موبایل است که می‌توانید انواع گوشی موبایل سامسونگ، گوشی موبایل شیائومی، گوشی آیفون و گوشی‌های جدیدی همچون اینفینیکس را از آن خریداری کنید. تیم قیمت‌گذاری شرکت آوند موبایل سعی دارد با بررسی قیمت گوشی‌های موبایل به صورت شبانه‌روزی، این کالای هوشمند را با بهترین قیمت ممکن به دست شما برساند. بنابراین خرید گوشی سامسونگ، گوشی شیائومی و هر گوشی دیگری را با اطمینان و با مشاوره قبلی می‌توانید از آوند موبایل انجام دهید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*