قابلیت ویرایش پیام ها سرانجام به واتساپ می‌آید

قابلیت ویرایش پیام ها سرانجام به واتساپ می‌آید

قابلیت ویرایش پیام ها سرانجام به پیام‌رسان واتساپ خواهد رسید. طبق گزارش‌ها این ویژگی هم‌اکنون برای تمامی پلتفرم‌ها در حال توسعه است.

ارسال پیام متنی آن هم با استفاده از قابلیت تصحیح خودکار و خطاهای رایج آن، می‌تواند باعث ایجاد مشکل یا سوءتفاهم در ارتباط روزمره شود. به گزارش 91Mobiles، واتساپ اکنون برای رفع این مشکل، در حال کار بر روی قابلیت جدیدی است که امکان ویرایش پیام ها را برای کاربران فراهم خواهد کرد. این ویژگی مفید برای پلتفرم‌های iOS، اندروید و دسکتاپ در حال توسعه است.

این پیام‌رسان محبوب چت، پیش‌تر نیز یک ویژگی ویرایش را در سال 2017 آزمایش کرده بود که هیچ‌گاه به نسخه پایدار راه پیدا نکرد. اما اکنون وب‌سایت WABetaInfo با مشاهده دوباره این قابلیت، از توسعه آن خبر داده است. این بدان معنی است که قابلیت ویرایش پیام ها در واتساپ هنوز برای نسخه بتا در دست نیست، اما می‌توان انتظار داشت که به زودی منتشر شود.

همان‌طور که از نام آن پیداست، این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا پیام متنی خود را ویرایش کنید. براساس پیش‌نمایشی که WABetaInfo درباره این قابلیت به اشتراک گذاشته است، با ضربه زدن و نگه داشتن پیام مورد نظر، یک نماد سه‌نقطه‌ در بالای متن ظاهر می‌شود که بدین وسیله می‌توان پیام خود را ویرایش کرد.

قابلیت ویرایش پیام ها سرانجام به واتساپ می‌آید

در حال حاضر، به نظر می‌رسد که تاریخچه ویرایش یک پیام نمایش داده نمی‌شود، اما همان‌طور که قبلا بیان کردیم، با توجه به این واقعیت که ویژگی مذکور هنوز در مرحله توسعه است، تغییرات در نحوه عملکرد آن امکان‌پذیر خواهد بود. هم‌اکنون، هیچ اطلاعاتی در مورد محدودیت زمانی واتساپ برای ویرایش یک پیام پس از ارسال آن وجود ندارد. در تصویر بالا پیش‌نمایشی از ویژگی جدید ویرایش متن در اندروید ارائه شده و طبق گزارش‌ها، واتساپ در کنار این پلتفرم، در حال توسعه این ویژگی در iOS و حتی دستکتاپ است.

هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار عمومی این قابلیت تعیین نشده است. اما انتظار داریم پیش از آن، ویژگی ویرایش متن ابتدا برای آزمایش‌کنندگان بتا واتساپ ظاهر شده تا مشکلات مربوط به آن جهت انتشار رسمی برطرف شود.

واتساپ اخیرا با بهبودهای پیاپی، به دنبال ارتقای تجربه استفاده از این پیام‌رسان برای کاربران پلتفرم‌ها بوده است. اکنون ویژگی‌هایی نظیر واکنش‌های پیام و هم‌چنین قابلیت ارسال فایل‌های بزرگ‌تر در چت نیز برقرار شده و امکان ویرایش متن در آینده نیز مجموعه تغییرات این اپلیکیشن را تا حد زیادی تکمیل خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*