کنسول بازی ویندوزی Ayn Loki

کنسول بازی ویندوزی Ayn Loki با قیمت 299 دلار معرفی شد

کنسول بازی ویندوزی Ayn Loki در چند مدل با پردازنده‌های اینتل و AMD رونمایی شد. در ادامه شاهد مشخصات این کنسول دستی مقرون به صرفه باشید.

شرکت AYN Technologies اخیراً از مقرون به صرفه‌ترین کنسول بازی دستی مبتنی بر ویندوز خود با نام Ayn Loki رونمایی کرده است. این سری کنسول جدید از مدل‌های متعدد با پیکربندی‌ها و مشخصات متفاوت برخوردار خواهد بود.

کنسول بازی ویندوزی Ayn Loki

ارزان‌ترین مدل سری کنسول Ayn Loki، مینی نام دارد و با قیمت 299 دلار عرضه می‌شود. این مدل حتی از کنسول تازه عرضه شده «ولو» (Valve) با نام استیم دک – Steam Deck ارزان‌تر است. مدل مینی از پردازنده اینتل Alder Lake U بهره می‌برد و حافظه ذخیره‌سازی داخلی آن 64 گیگابایت حجم دارد.

مدل استاندارد چیپست AMD Ryzen 5 6600U را در خود جای داده و سه ظرفیت متفاوت برای حافظه ذخیره‌سازی داخلی آن در نظر گرفته شده است: 64 گیگابایت، 256 گیگابایت و 512 گیگابایت که به ترتیب با قیمت 499 دلار، 599 دلار و 699 دلار روانه بازار می‌شوند.

کنسول بازی ویندوزی Ayn Loki

مدل بالارده کنسول بازی ویندوزی Ayn Loki با نام مکس، مجهز به پردازنده AMD Ryzen 7 6800U و حافظه ذخیره‌سازی داخلی 512 گیگابایتی است و 799 دلار قیمت دارد. البته به لطف حافظه ذخیره‌سازی قابل تعویض تمامی مدل‌ها، امکان افزایش حجم فراهم خواهد بود.

هر سه مدل پایین‌رده، استاندارد و بالارده دارای نمایشگر LCD IPS شش اینچی با رزولوشن 1080p هستند. همچنین از یک جک هدست 3.5 میلی‌متری و یک پورت USB-C برای محتوای ویدئویی بهره‌مندند و از وای فای 6E و بلوتوث 5.2 پشتیبانی می‌کنند.

رنگ سفید و مشکی کنسول بازی ویندوزی Ayn Loki

پیش‌فروش کنسول ویندوزی Ayn Loki به‌زودی آغاز می‌شود، اما تاریخ دقیق عرضه آن هنوز مشخص نشده است. همان‌طور که ذکر شد، این کنسول دستی با قیمت پایه 299 دلار راهی بازار خواهد شد.