نمایشگر و دوربین گوشی ردمی کی ۵۰ اولترا

جزئیاتی از نمایشگر و دوربین گوشی ردمی کی ۵۰ اولترا فاش شد

اطلاعات تازه‌ای از نمایشگر و دوربین گوشی ردمی کی ۵۰ اولترا – Redmi K50 Ultra به بیرون درز کرده که خبر از ظهور یک پرچمدار قدرتمند می‌دهد.

اوایل سال جاری میلادی، کمپانی ردمی از گوشی‌های سری Redmi K50 خود در چین رونمایی کرد. قدرتمندترین عضو این خانواده ردمی کی ۵۰ جی (نسخه گیمینگ) بود که از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ قدرت می‌گرفت. سپس دو نسخه دیگر به نام‌های کی ۵۰ پرو و و کی ۵۰ معمولی نیز پشت سر آن قرار می‌گیرند. اکنون خبر رسیده کمپانی ردمی مشغول کار روی توسعه یک عضو دیگر از این خانواده است که بنا به گزارش‌ها، قدرتمندترین نسخه نیز لقب خواهد گرفت.

جزئیات نمایشگر Redmi K50 Ultra

این گوشی که ردمی کی ۵۰ اولترا نام دارد، از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس قدرت می‌گیرد که به لطف فناوری ۴ نانومتری TSMC، نسخه اورکلاک شده ۸ نسل ۱ است. حالا گزارش جدیدی از سوی Digital Chat Station منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی به یک نمایشگر OLED فول اچ‌دی پلاس با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و فناوری DC Dimming مجهز خواهد بود. این پنل مسطح با حاشیه‌های اضافی باریک است و یک حفره در مرکز بخش بالایی آن برای میزبانی از دوربین سلفی قرار دارد.

جزئیات دوربین گوشی ردمی کی ۵۰ اولترا

به جز این، سیستم دوربین گوشی ردمی کی ۵۰ اولترا از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار است که عملکرد بهتری نسبت به سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی HM2 در نسخه ردمی کی ۵۰ پرو دارد. این دیوایس همچنین از یک باتری با ظرفیت ۴۸۰۰ تا ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت انرژی می‌گیرد و با توان ۱۲۰ وات نیز شارژ میشود.

بیشتر بخوانید:

مشخصات فنی شیائومی ردمی K50 اولترا منتشر شد

هنوز جزئیات دیگری از این گوشی از جمله تاریخ عرضه و قیمت آن نامشخص است. به زودی اطلاعات بیشتری از گوشی Redmi K50 Ultra به دست خواهیم آورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*