گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۱ تی پرو

فروش ۲۷۰ هزار نسخه از سری ردمی نوت ۱۱ تی پرو تنها در یک ساعت!

شیائومی می‌گوید تنها در عرض یک ساعت بیش از ۲۷۰ هزار نسخه از گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۱ تی پرو – Xiaomi Redmi Note 11T Pro فروش رفته است.

چند روز قبل شیائومی از گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۱ تی در چین پرده برداشت. این گوشی‌ها یک پله بالاتر از سری ردمی نوت ۱۱ قرار می‌گیرند و اساساً برای کسانی طراحی شده‌اند که به گوشی‌های قدرتمندتری نیاز دارند. دو عضو قدرتمند این خانواده یعنی ردمی نوت ۱۱ تی پرو و ۱۱ تی پرو پلاس از چیپست توانمند دایمنسیتی ۸۱۰۰ مدیاتک و قیمت بسیار رقابتی برخورداند. در حال حاضر این گوشی‌ها تنها وارد بازار چین شده‌اند، ولی به زودی در دیگر بازارها نیز عرضه خواهند شد.

لو ویبینگ، مدیر ردمی می‌گوید تنها در عرض تنها یک ساعت بیش از ۲۷۰ هزار نسخه از دو گوشی ردمی نوت ۱۱ تی پرو و ۱۱ تی پرو پلاس فروخته شده است. البته این آمار مربوط به هر دو این مدل‌ها است و مشخصاً اعلام نشده که دقیقاً از هر مدل چه تعدادی فروش رفته است.

گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۱ تی پرو

این نشان می‌دهد گوشی‌های سری Redmi Note 11T Pro چه پتانسیل خوبی برای تبدیل شدن به بهترین گوشی‌های سال دارند. شاید همین شیائومی را ترغیب کند که گوشی‌هایش را به بازارهای جهانی نیز عرضه کند. اگرچه مطمئناً این اتفاق با تغییر برند و عرضه با نام‌های دیگری رخ خواهد داد.

با گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۱ تی پرو بیشتر آشنا شوی

گوشی ردمی نوت 11T Pro به یک نمایشگر ۶.۶ اینچی فول اچ‌دی پلاس از نوع LCD با نرخ رفرش ۱۴۴ هرتزی مجهز است. البته پنل LCD این گوشی با هر آنچه تا کنون دیده‌اید متفاوت است. این نخستین نمایشگر LCD است که موفق به کسب امتیاز +A از DisplayMate شده است.

در زیر قاب این گوشی از چیپست دایمنسیتی ۸۱۰۰، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است. در پشت گوشی هم دوربین سه‌گانه‌ای شامل سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی + ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو به کار رفته است. ظرفیت باتری این گوشی ۵،۰۸۰ میلی‌آمپر ساعتی است و با توان ۶۷ واتی شارژ می‌شود.

در آن سمت مدل پرو پلاس حافظه داخلی دو برابری ۵۱۲ گیگابایتی دارد، ولی از یک باتری کوچک‌تر ۴،۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد. البته این کاهش ظرفیت باتری به خاطر این است که شیائومی آن را با فناوری فوق پرسرعت ۱۲۰ واتی شارژ می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*