ساعت های هوشمند گارمین Forerunner 255 و Forerunner 955 Solar معرفی شدند

ساعت های هوشمند گارمین Forerunner 255 و Forerunner 955 Solar معرفی شدند

ساعت های هوشمند گارمین Forerunner 255 و Forerunner 955 Solar با انبوهی از قابلیت‌های ردیابی، ورزشی و شارژ خورشیدی معرفی شدند.

پس از عرضه مجموعه‌ای از گجت‌های پوشیدنی موفق در اوایل سال جاری، شرکت گارمین امروز از اضافه شدن ساعت های هوشمند Forerunner 255 و Forerunner 955 Solar به خانواده این سری خبر داد. دوندگان مشتاق اکنون می‌توانند از میان ویژگی‌هایی نظیر شارژ خورشیدی، GPS چند باندی و بسیاری موارد دیگر گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند.

ساعت هوشمند گارمین Forerunner 955 Solar

برای اولین بار، ساعت مخصوص دوندگان گارمین به شارژ خورشیدی مجهز شده است. Forerunner 955 سولار با بهره‌گیری از لنز شارژ خورشیدی Power Glass که در مدل‌هایی نظیر Fenix 7 Solar و Instinct 2 Solar استفاده شده است، تا 49 ساعت در حالت GPS یا معادل 20 روز در حالت ساعت هوشمند دوام می‌آورد.

Forerunner 955 هم‌چنین به نمایشگر لمسی همیشه روشن و تمام‌رنگی مجهز است. این صفحه‌نمایش به عنوان مکملی برای طراحی سنتی پنج‌دکمه گارمین کاربرد دارد.

زیر قاب این گجت پوشیدنی، تعبیه ویژگی‌هایی مانند GPS چندباند، آمادگی تمرینی و وضعیت HRV به کاربران اجازه می‌دهد تا تغییرات ضربان قلب خود را در طول شب برای بررسی عمیق‌تر در دوره بازیابی، ردیابی کنند. پیش از روز مسابقه، این ساعت هوشمند هم‌چنین آمادگی رویداد را در قالب یک ویجت جدید Race ارائه می‌دهد.

ساعت های هوشمند گارمین Forerunner 255 و Forerunner 955 Solar معرفی شدند

این برنامه از امکاناتی مانند آب و هوای روز، پیش‌بینی عملکرد و شمارش معکوس برای شروع مسابقه بهره می‌برد و تمرینات روزانه متناسب با برنامه تمرینی شما در قالب پیشنهادات ارائه می‌کند. به‌طور مشابه، گارمین یک گزارش صبحگاهی قابل تنظیم را به این مجموعه اضافه کرده که شامل اطلاعاتی در مورد وضعیت خواب، ریکاوری، تمرین و وضعیت HRV کاربر و هم‌چنین آب و هوای روز و پیشنهاد تمرین شده است.

اما در طول دوندگی چطور؟ بینش‌های جدید استقامت در هنگام دویدن به ورزشکاران کمک می‌کند تا تلاش خود را میانه دو (یا سواری) نظارت و پیگیری کنند. به علاوه، برای ورزشکارانی که دستگاه خود را با لوازم جانبی دیگر همگام‌سازی می‌کنند، ساعت هوشمند Forerunner 955 گارمین به ویژگی «قدرت اختصاصی دویدن» مجهز شده که به کاربران اجازه می‌دهد تا در زمان استفاده از سرویس Running Dynamics گارمین، معیارهای اندازه‌گیری شده واقعی از دویدن خود را از طریق نمایشگر ساعت دریافت کنند.

علاوه بر این ویژگی‌ها، ابزارهای بهداشتی و سلامتی گسترده‌ای نیز در ساعت هوشمند جدید گارمین ارائه شده‌ که از جمله آنها می‌توان به پالس اکسیمتر، باتری بدن، ردیابی چرخه قاعدگی و بارداری، اعلان گوشی هوشمند و موارد دیگر اشاره کرد. Forerunner 955 Solar هم‌اکنون در وب‌سایت گارمین با قیمت 599.9 دلار قابل خریداری است. هم‌چنین در صورتی‌که استفاده از انرژی خورشیدی در اولویت نباشد، یک نسخه شارژ غیر خورشیدی نیز با قیمت 499 دلار ارائه شده است.

ساعت هوشمند فوررانر 255

خوشبختانه، گران‌ترین مدل گارمین تنها گجتی نبوده که دستخوش ارتقا شده است. این شرکت هم‌چنین از سری جدید دستگاه‌های Forerunner 255 رونمایی کرد. این نسخه شامل دو گزینه در اندازه و مدل‌های تخصصی با فضای اضافه برای ذخیره موسیقی است. دو مدل Forerunner 255 و Music 255 در قاب‌های 46 میلی‌متری در دسترس هستند، در حالی‌که سری 255S در قاب‌های 41 میلی‌متری عرضه شده‌اند.

ساعت های هوشمند گارمین Forerunner 255 و Forerunner 955 Solar معرفی شدند

از جمله بهبودهایی که در این ساعت هوشمند ایجاد شده، افزایش چشم‌گیر عمر باتری است. به گفته گارمین، مدل جدید قادر است تا 14 روز در حالت ساعت هوشمند یا معادل 30 ساعت در حالت GPS کار کند. این شرکت هم‌چنین قابلیت‌هایی نظیر موقعیت‌یابی چند باندی را برای داده‌های دقیق‌تر در حال اجرا، ردیابی HRV شبانه، معیارهای استقامت و قدرت در حال اجرا که در بالا ذکر شد و هم‌چنین سرویس Garmin Pay را برای پرداخت‌های بدون تماس به محصول خود اضافه کرده است.

به‌طور کلی، ساعت های هوشمند جدید گارمین با تکیه بر موفقیت نسل قبلی، با ویژگی‌های جدید و جذابی همراه شده‌اند. هم‌چنین ورزشکاران سه‌گانه اکنون می‌توانند از حالت‌های جدید و جامع Forerunner 255 برای فعالیت‌های چند ورزشی بهره ببرند. در این سری، کاربران می‌توانند تمرینات چندگانه ورزشی را بین فعالیت‌های خود به جلو یا عقب منتقل کنند.

ساعت های هوشمند Forerunner 255 و 255S در رنگ‌بندی متنوع و با قیمت 349.99 دلار در دسترس قرار دارند. هم‌چنین دو سری Forerunner 255 Music و 255S Music نیز با پرداخت 399.9 دلار از طریق وب‌سایت گارمین قابل خریداری هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*