هدیه همراه اول

هدیه همراه اول ویژه دهه کرامت اعلام شد

هدیه همراه اول ویژه دهه کرامت اعلام شد. اپراتور همراه اول به مناسب دهه کرامت برای مشتریان خود بسته‌های اینترنت و مکالمه پرتخفیف در نظر گرفت.

اپراتور همراه اول قصد دارد در راستای گرامی‌داشت دهه کرامت از ولادت حضرت معصومه(س) تا میلاد امام رضا(ع) به تمام مشترکان خود بسته‌های ویژه ترکیبی شامل مکالمه و اینترنت پرتخفیف را ارائه دهد. همراه اول این بسته‌های ویژه را بر اساس نیاز مشترکان دائمی و اعتباری در نظر گرفته و به شکل تصادفی با درخواست متقاضیان به آنها ارائه خواهد کرد.

فعالسازی هدیه همراه اول ویژه دهه کرامت

از بسته‌هایی که اپراتور همراه اول به شکل تصادفی برای مشترکان خود در نظر گرفت می‌توان به «یک گیگابایت اینترنت و 60 دقیقه مکالمه درون شبکه و تلفن ثابت»، «اینترنت 1 گیگابایت یک روزه با 500 مگابایت اینترنت هدیه»، «اینترنت 2.5 گیگابایت 7 روزه با 1.1 گیگابایت اینترنت هدیه» و «اینترنت 1.5 گیگابایت 7 روزه با 700 مگابایت اینترنت هدیه» اشاره کرد.

تمام مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول طی بازی ۱۱ تا ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 100 ستاره 67 مربع می‌توانند این بسته‌ها را با قیمت ویژه خریداری کنند. علاوه بر این اگر حجم یا زمان بسته‌ها به پایان رسید، مشترکان می‌توانند در بازه زمانی ۱۱ تا ۲۱ خردادماه مجددا این بسته‌ها را انتخاب و خریداری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*