سامسونگ کیدز

با سامسونگ کیدز ، پرستار مجازی کودکان آشنا شوید

سامسونگ کیدز – Samsung Kids یک راهکار جذاب و پرستار مجازی کودکان است که با آن می‌توانید با خیال راحت، گوشی خود را به دست کودکانتان بسپارید.

یکی از نگرانی‌های مهم پدر و مادرها در عصر دیجیتال، دسترسی کودکان به گوشی یا تبلت و اینترنت است. در صورتی که مدیریت و کنترل درست و به موقعی صورت نگیرد، ممکن است دسترسی فرزندان شما به گوشی و تبلت باعث بروز مشکلات زیادی شود. با وجود این، شرایط کاری والدین و دغدغه‌های آنها موجب شده خیلی اوقات امکان مراقبت دائمی از کودکان وجود نداشته باشد. بنابراین باید راهکاری هوشمند و کاربردی را جستجو کرد.

سامسونگ برای این موضوع راه‌حلی را ارائه کرده و والدینی که یک گوشی یا تبلت سامسونگ دارند خیالشان از این بابت راحت خواهد بود. کافی است در گوشی یا تبلت گلکسی سامسونگ به منو بروید و گزینه Samsung Kids را پیدا کنید و پس از آن با خیال راحت، گوشی یا تبلت سامسونگ خود را در اختیار فرزندتان قرار دهید.

سامسونگ کیدز چیست؟

اما سامسونگ کیدز چیست و چه کاربردی دارد؟ Samsung Kids راهکاری است که به پدر و مادرها اجازه می‌دهد علاوه بر سرگرم کردن کودکان خود با گوشی و تبلت، آنها را به بهترین نحو ممکن برای ورود به دنیای دیجیتال آماده کنند. سامسونگ کیدز رابط کاربری شبیه به اندروید و One UI گوشی های گلکسی دارد، اما به طور خاص برای کودکان طراحی داده شده تا آنها بتوانند در محیطی امن با گوشی‌ها و تبلت‌های گلکسی سامسونگ کار کنند.

سامسونگ کیدز

سامسونگ در این راهکار شرایطی را فراهم کرده تا والدین بتوانند زمان استفاده کودکان از گوشی یا تبلت و نوع محتوایی که به آن دسترسی پیدا می‌کنند را مدیریت و کنترل کنند و در کنار آن، فضایی رنگارنگ و شاد با شخصیت‌های کارتونی خلاقانه را در اختیار فرزند دلبند خود قرار دهند.

خیلی اوقات پیش می‌آید که کودکان در غیاب والدین خود و با استفاده از حساب کاربری آنها در گوشی یا تبلت اقدام به خرید از فروشگاه گوگل پلی استور یا گلکسی استور می‌کنند؛ اما این مشکل در سامسونگ کیدز برطرف شده و حالا در فضای این پلتفرم، کودکان بدون اجازه والدین خود نمی‌توانند خرید کنند. حتی می‌توان دسترسی کودک به اپلیکیشن‌های مختلف را نیز محدود کرد.

شما می‌توانید به راحتی، سامسونگ کیدز را در پنل سریع گوشی سامسونگ خود فعال کنید و دسترسی مشابهی با دسترسی به DeX یا Bixby Routines را به وجود بیاورید.

تماس، دوربین و گالری

در سامسونگ کیدز، مجموعه‌ای از برنامه‌های داخلی و مناسب کودکان برای آنها مناسب‌سازی می‌شود که از این جمله می‌توان به برنامه‌های تماس، دوربین و گالری اشاره کرد. این برنامه‌ها مخصوص Samsung Kids طراحی شده‌اند و مانند برنامه‌های اصلی گوشی نیستند. مثلا در سامسونگ کیدز، برنامه تماس به صورت هدفمندی محدود شده و باعث می‌شود کودکان به تمام لیست مخاطبان شما دسترسی نداشته باشند. در واقع می‌توانید تصمیم بگیرید که فرزند شما فقط با چند مخاطب خاص اجازه برقراری تماس داشته باشد.

اپلیکیشن دوربین نیز در سامسونگ کیدز بسیار ساده بوده و البته افکت‌ها و فیلترهای رنگارنگ و جذاب منحصربه‌فرد خود را ارائه می‌کند. برنامه گالری هم در این راهکار، اجازه دسترسی به فیلم‌ها، عکس‌ها و سایر موارد در گالری گوشی شما را نمی‌دهد و فقط عکس‌ها و ویدیوهایی که توسط برنامه «دوربین من» در سامسونگ کیدز گرفته شده در آن به نمایش درمی‌آید.

سرگرمی با بازی‌های ایمن و بدون تبلیغات

در صفحه اصلی سامسونگ کیدز، به صورت پیش فرض میانبرهایی برای تعدادی از بازی‌های موبایلی رایگان وجود دارد که می‌توانید به راحتی و با خیال آسوده، آنها را از گلکسی استور دانلود و نصب کنید. یکی از این بازی‌ها Bobby’s Canvas است که کودکان در‌ آن می‌توانند نقاشی و رنگ‌آمیزی کنند. بازی دیگری که در اینجا وجود دارد، Magic Voice است که کودکان در آن امکان ضبط و پخش صدای خود با جلوه‌های خنده‌دار را خواهند داشت.

سامسونگ کیدز

Lisa’s Music Band هم یک پخش‌کننده موسیقی است که با استفاده از آن، والدین می‌توانند فایل‌های صوتی را از حافظه گوشی بارگیری کنند. در نهایت باید به بازی Croco’s Adventure اشاره کنیم که یک بازی پازل ساده است و بچه‌ها باید در آن شکل‌ها و رنگ‌ها را با هم هماهنگ کنند.

برنامه My Browser در سامسونگ کیدز برای وبگردی کودکان طراحی شده و فضایی مطمئن و امن را فراهم می‌کند که در آن فرزندان می‌توانند فقط به چند پورتال ایمن در وب دسترسی داشته باشند. همچنین پدر و مادرها می‌توانند دسترسی به هر وبسایتی که می‌خواهند را به صورت دستی به این مرورگر اضافه کنند.

امکان ساخت چند حساب کاربری

اگر چند فرزند دارید، می‌توانید در سامسونگ کیدز چند پروفایل و حساب کاربری بسازید و نام، تصویر و تاریخ تولد فرزند خود را برای هر پروفایل قرار دهید تا هر یک از کودکان شما با حساب کاربری مخصوص خودشان به این فضا وارد شوند. امکان جابجایی بین این پروفایل‌ها فقط توسط والدین و با ارائه رمز عبور، اسکن اثر انگشت، پین و… وجود دارد.

شما می‌توانید هر حساب کاربری را به صورت جدگانه نظارت و مدیریت کنید تا در مواقعی که بیش از یک فرزند شما از گوشی یا تبلت گلکسی سامسونگ استفاده می‌کند، مشکلی نداشته باشید. در هر یک از این پروفایل‌ها می‌توانید مواردی مانند دسترسی یا تماس با مخاطبان، محتوای گالری و میزان پیشرفت بازی‌ها را به صورت مجزا تنظیم کنید.

همه کنترل‌های لازم در اختیار شماست

کودکان و نوجوانان در سامسونگ کیدز نمی‌توانند بدون ثبت اثر انگشت یا وارد کردن رمز عبور و پین تعریف شده توسط والدین، وارد شوند، تنظیمات را تغییر دهند، خرید کنند یا برنامه‌ای را دانلود و نصب کنند. همچنین اجازه بستن موقت بخش Samsung Kids به کودک شما داده نمی‌شود و به این منظور دوباره باید رمز عبور درست را وارد کنید.

با این اوصاف، پدر و مادرها می‌توانند با خیال راحت، گوشی یا تبلت گلکسی سامسونگ خود را به دست فرزند خود بدهند و هیچ نگرانی بابت دسترسی آنها به برنامه‌ها و فایل‌های اصلی گوشی نداشته باشند. این ویژگی‌های ایمنی به صورت پیش‌فرض فعال هستند، اما شما می‌توانید زمان نمایش صفحه را برای هر پروفایل به طور مجزا محدود کنید، تنظیمات مورد نظر خود را اعمال کنید و به کنترل‌های بیشتری دسترسی داشته باشید.

والدین به برنامه‌های استفاده شده، فایل‌های رسانه و تاریخچه تماس‌ها دسترسی خواهند داشت و می‌توانند به صورت جداگانه، اجازه دسترسی به اپلیکیشن‌ها، مخاطبان، فایل‌های رسانه‌ای و فایل‌های موسیقی را در هر پروفایل صادر کنند.

به این ترتیب در صورتی که در جستجوی یک راه امن برای کنترل و نظارت از راه دور کودکان خود هستید و می‌خواهید بدون هیچ نگرانی بابت تبلیغات، هزینه‌های پنهان، ردیابی داده‌ها و مواردی از این دست، از اپلیکیشن‌های ساده‌ی موبایلی لذت ببرید، سامسونگ کیدز یک گزینه ایده‌آل برای شما و فرزندانتان محسوب می‌شود.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*